Ja ik vind het ook wel spannend allemaal!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, wat leuk @:Strani![]()
Meteen meegenomen op dubbeldate met je ex?
Dank je wel! We gaan het meemaken!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Goed bezigHopelijk wordt ook de tweede date een succes.
Dit was de inspiratie voor de TT. Met name omdat het natuurlijk gelijk een link naar het ESF isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, wat leuk @:Strani![]()
Meteen meegenomen op dubbeldate met je ex?
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
Toch een mooi moment in deze SC in het nieuwe jaar, @:Redefine en ik die je wat gunnen @:Strani![]()
Zijn we ook meteen klaar voor de rest van het jaar.
Misschien komt het door de boosterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Om even tussen het dategeweld te komen. Allemaal een gelukkig en gezond 2022 gewenst!
Geniet er maar even van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?
Dit is mijn eerste post op Fok! dit jaar, hoor, ik weet niet wat je te klagen hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?
Écht hè. Wees dan een kerel en wens ons gewoon direct een mooi 2023quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?
Ja. Wel zo prettig om alvast één goed voornemen af te kunnen strepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
Toch een mooi moment in deze SC in het nieuwe jaar, @:Redefine en ik die je wat gunnen @:Strani![]()
Zijn we ook meteen klaar voor de rest van het jaar.
Ok ok okquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post op Fok! dit jaar, hoor, ik weet niet wat je te klagen hebt?
Nee niet ziek. Maar binnenkort kun je wel een interventie verwachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is niet eens mosterd na de maaltijd. Maar mosterd na het ontbijt de volgende dagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Om even tussen het dategeweld te komen. Allemaal een gelukkig en gezond 2022 gewenst!
Facebook Datingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:10 schreef Fascination het volgende:
Waar heb je haar leren kennen, Strani?
Wow, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ‘ie daar z’n date vandaan heeft. Klinkt erg hoopvol allemaal. Keep us updatedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Facebook DatingVorige Op de 24e eerste berichtjes uitgewisseld en zes dagen later ontmoet. Gelukkig woont ze ook niet al te ver weg.
Dank je, doe ik zeker!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ‘ie daar z’n date vandaan heeft. Klinkt erg hoopvol allemaal. Keep us updated
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
* Kijkt toe hoe de halve SC nu naar Facebook rent om dat Facebook Dating te checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |