SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
HGH genotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:40 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Op advies geklikt. Iets teveel kaak voor mij.
Ik heb er afgelopen week 1200 bijgekregen.quote:
Ze finishen daar niet eensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
Dakar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://forum.fok.nl/user/history/479333quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Szura het volgende:
# 1 Nine. 52.922 137 50.840
53.000 posts, 50.000 likes, is dit een lekker wijf dat naakfoto's post ofzo?
Zelfde hier. #74 genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steady top-100 qua userscoreDank allen.
Vuurwerk is voor tokkiesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje vuurwerk in Den Helder jongens.
Makkelijk scoren. Toch like gegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Eens. Verwacht wel een like terug.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Makkelijk scoren. Toch like gegeven.
Ja, ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens. Verwacht wel een like terug.
Je kunt er alweer 8 bijschrijven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Je kan ook een klaasweetalles-topic openen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Stukje clustermunitiequote:Vaststaat dat er iets vreselijk is misgegaan met een zogenaamde klaphamer, waarbij meestal een mengsel van zwavel en natriumchloraat wordt gebruikt. Dat wordt op een metalen schaal gelegd en wordt er met de hamer op geslagen zodat er een explosie volgt. De metalen schaal is vrijwel zeker uiteengereten, waarbij de metaaldelen als granaatscherven rond vlogen en de beide tieners geraakt werden. Het mag een klein wonder heten dat er niet meer gewonden zijn gevallen.
SHELLEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer dat ze zelf niet geraakt zijnquote:
Braddie-gifje incoming.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb maar wat besteld bij spareribexpress. Gewoon.
DAT HET MAG SMAKEN CALANDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog kippenvleugeltjes
Denk dat die zo in de airfryer gaan
Koekoek.quote:
Ongemakkelijk: Leontine Borsato zingt Womanizer in Masked Singerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:12 schreef Szura het volgende:
[ instagram ]
En toen kwam ik hierbij uit
Dat artikel moet ik nog lezenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongemakkelijk: Leontine Borsato zingt Womanizer in Masked Singer
hahaha.
Kutclub.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hemel, de Tottenham Hotspurs hebben een spuuglelijk uitshirt
Valt me nu pas op
Hangt binnenkort voor de rest van de eeuw gewoon in een museum of bij een sjeikh aan de muur.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hemel, de Tottenham Hotspurs hebben een spuuglelijk uitshirt
Valt me nu pas op
GC / De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)quote:
Was jij ook bij één van deze meets?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
GC / De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Goeden topics (jammer dat het grootste deel van de foto's niet meer werkt en de beste filmpjes niet meer online staan).
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij ook bij één van deze meets?
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doetquote:
Met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Szura het volgende:
Mediacourant uit, wat moet ik nu gaan doen
Ja. Daar Humphries v Anderson heerlijk rustig zonder de corona-obsessed familie kunnen kijken. Daarna nog een boomerwandelingetje tegen de lichte hoofdpijn gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed een bezoek aan omaStijn is een goede jongen en een familieman.
Hij is vooral druk en irritant.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Ik heb gewoon eens mijn naam in de zoekfunctie gegooid:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doet
Dat die lijst niet serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Hoezo is die van jou zo hoogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Nattekrant zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
Eigenlijk bedoelde ik die niet maar op zich heb je wel gelijkquote:
Giftig word je wel van z'n domme posts jaquote:
niet met @Momo he, niet met @Momoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lever met iedere post een constructieve bijdrage aan dit forum.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat denken. Achterdochtig gedoe.
Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen.
Mag van mij zo snel mogelijk failliet gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:04 schreef Szura het volgende:
Xavi vindt het 'krankzinnig' dat zwaar gehavend Barcelona gewoon moet spelen
Het altijd jankende FC B
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn is gisteravond ontmaagd genot.
GREEBED. @Wereldgozerquote:Even na middernacht ging het in Berkel en Rodenrijs mis toen een tas met een vuurwerk ontplofte ter hoogte van de voet van een man die aan het afsteken was. Hij verloor hierdoor een voet.
Immer lachwekkende Barcelona. Wel gewoon 55 miljoen neertellen terwijl je diep in de schulden zitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:04 schreef Szura het volgende:
Xavi vindt het 'krankzinnig' dat zwaar gehavend Barcelona gewoon moet spelen
Het altijd jankende FC B
Af en toe een dosis van Rossem is wel te pruimen ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Ik was vergeten dat Van RossemGOD bij VI heeft gezeten
Meerdere malen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Dat heb zelfs ik nog wel gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Zonder herstelpilsje was ik deze avond niet doorgekomen.quote:
@Treinhoerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het was gezellig bij pa en ma. Over 10 minuten komt de trein en dan mis ik alleen maar de eerste set van de 3e kwartfinale allen. Heeft maxi nog een beetje aan zijn achterstand kunnen werken?
Was wel fors, compleet uit de bocht geschoten.quote:
Alleen die quiz-pipoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn Lars Boom en Van Galen al geweest?
Zou naaien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Cecille Werner ja? Liep vast lekker die middag/avond.
Wel moe, geen punthoofdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Was wel fors, compleet uit de bocht geschoten.
Jouw punthoofd?
Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel moe, geen punthoofd
Erg mooi
Vanmiddag nog Hero cassis gedronken, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
Wanneer nodigen ze Antonie Kamerling eens uit
@Haags weet wel waar die uithangtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
Wanneer nodigen ze Antonie Kamerling eens uit
Ik ben tegen Tim en Tom Coronel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Pff is die Dakar nog steeds niet afgelopen
User @Zipportal en Neef_Wuppie zijn het met je eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
I
[..]
Ik ben tegen Tim en Tom Coronel.
Vuurwerk afsteken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:54 schreef Szura het volgende:
Met een vrachtwagen door woestijnzand gaan rijden, is er iets debielers?
Ja, nu gaan we het topic volspammen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Weet iedereen dat we vanavond iets later beginnen
Met dartsen dan
Je vergeet dat het 50+'ers met teveel geld zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:54 schreef Szura het volgende:
Met een vrachtwagen door woestijnzand gaan rijden, is er iets debielers?
Mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we het topic volspammen.
Godsamme ja, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Nu welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Ja officieel vanaf het begin om 20:00 maar daar kon je gerust 20:20 van maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Ik vrees dat ik het einde niet ga halen,flinke brakheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Erg mooi, wallpaper waardigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
21:00quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja officieel vanaf het begin om 20:00 maar daar kon je gerust 20:20 van maken.
Vinale zeker pas om 21:30?
Begrijpelijk, eerst moet Palace v West Ham worden afgekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Nu welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Erg mooi. Hoef ik niet nog meer te missen dan die twee veegpartijen van vanmiddag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Met dartsen dan
Officieel was 2015 tot dusver in het toernooi, nu is dat 2040quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja officieel vanaf het begin om 20:00 maar daar kon je gerust 20:20 van maken.
Vinale zeker pas om 21:30?
Er worden geen mensen onthoofd in Saudi-Arabie. Doen die mensen alleen zichzelf aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:58 schreef Szura het volgende:
Hahahaha die vent bij Dakar
'De kop is eraf'
Terwijl hij in Saudi-Arabiė staat. Hahahahahahahahaha.
Nee uitzending begint om 20:25. Wedstrijd om 21:00.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
+30 minuten voorbeschouwing is 21:30.
Nee, we zitten in jaar 2022 hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Officieel was 2015 tot dusver in het toernooi, nu is dat 2040
Wijsneus
Dit was mijn 150.000e post.quote:
zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:06 schreef BB-King het volgende:
Feather heeft de echte taart in zijn eentje opgegeten en 1 stukje voor Noppie overgehouden.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer samenvatting. Ik ga naar de Masked Singer
Gefallusiteerd!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was mijn 150.000e post.
Een pareltje.
Daar kijken louter paupers naar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe dat, maar dan kom je DRT niet meer inquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schorsingen zijn ook voor paupers, dus welkom terug Maxi!quote:
'jij bent zelf een pauper'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schorsingen zijn ook voor paupers, dus welkom terug Maxi!
Ik denk niet dat ik deze serie ga volgen.quote:
Twee overwinningen.quote:
Shona wordt niet meer aangesteld neem ik aanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Voor FC Emmen-verdediger Jeff Hardeveld is 2022 goed begonnen. Via Instagram-posts op zowel zijn eigen account als dat van KNVB-official Shona Shukrula is te zien dat de 26-jarige voetballer en Shukrula officieel samen zijn.
Genot!quote:
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Voor FC Emmen-verdediger Jeff Hardeveld is 2022 goed begonnen. Via Instagram-posts op zowel zijn eigen account als dat van KNVB-official Shona Shukrula is te zien dat de 26-jarige voetballer en Shukrula officieel samen zijn.
Ja, dit krijg je dus met die wijven. Niet meer laten vlaggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Weten wij veel wat onze grote vriend Makkelie allemaal uitvoert, lagaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je dus met die wijven. Niet meer laten vlaggen.
Ze heeft wel alvast d'r regenbroek aangetrokken voor het geval dat voorzichtje wolkje aan de verder blauwe hemel regen op gaat leveren, zo te zien (Instagram).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijn
Je kan haar toch geen wedstrijden van Emmen of concurrenten laten vlaggen? Dat geeft sowieso gezeik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weten wij veel wat onze grote vriend Makkelie allemaal uitvoert, lagaan
Ik heb toch echt liever niets met het OM te maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijn
Dit werkt beter met een embed postjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze heeft wel alvast d'r regenbroek aangetrokken voor het geval dat voorzichtje wolkje aan de verder blauwe hemel regen op gaat leveren, zo te zien (Instagram).
Nee natuurlijk kan ze geen Emmen vlaggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan haar toch geen wedstrijden van Emmen of concurrenten laten vlaggen? Dat geeft sowieso gezeik.
Makkelie is homo en in het voetbal zijn er geen hommos.
Ja ok best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit werkt beter met een embed postje
Is dit in Emmen? #dtvquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok best wel eigenlijk
[ instagram ]
"89.70 telt niet als onder de 90"quote:
Herkenbaar, dat zijn allemaal nog van die oude brass darts.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al 10 jaar geen dartbord meer![]()
Dit is wat ik nog heb liggen uit die tijd.
[ afbeelding ]
Mag zij nog wel Emmen wedstrijden vlaggen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok best wel eigenlijk
[ instagram ]
Of gewoon in de competitie waar Emmen niet speelt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Shona ga je niet meer aanstellen voor elk beslissende wedstrijd om periode. Of directe concurrenten op ranglijst of ja eigenlijk gewoon niet meer.
Alleen maar vrouwencompetitie vlaggen of zo
Slimme manier wel om promotie naar de Eredivisie te maken, gewoon een KKD-voetballer gaan neukenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon in de competitie waar Emmen niet speelt.
Wie zou je dan willen? Afgezien van alleen held KOERT dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef Szura het volgende:
Ga jij er maar even uit Marcel. Hopelijk tot nooit meer ziens.
Ze begint net.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon in de competitie waar Emmen niet speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |