Ik denk niet dat ik deze serie ga volgen.quote:
Twee overwinningen.quote:
Shona wordt niet meer aangesteld neem ik aanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Voor FC Emmen-verdediger Jeff Hardeveld is 2022 goed begonnen. Via Instagram-posts op zowel zijn eigen account als dat van KNVB-official Shona Shukrula is te zien dat de 26-jarige voetballer en Shukrula officieel samen zijn.
Genot!quote:
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Voor FC Emmen-verdediger Jeff Hardeveld is 2022 goed begonnen. Via Instagram-posts op zowel zijn eigen account als dat van KNVB-official Shona Shukrula is te zien dat de 26-jarige voetballer en Shukrula officieel samen zijn.
Ja, dit krijg je dus met die wijven. Niet meer laten vlaggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Weten wij veel wat onze grote vriend Makkelie allemaal uitvoert, lagaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je dus met die wijven. Niet meer laten vlaggen.
Ze heeft wel alvast d'r regenbroek aangetrokken voor het geval dat voorzichtje wolkje aan de verder blauwe hemel regen op gaat leveren, zo te zien (Instagram).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijn
Je kan haar toch geen wedstrijden van Emmen of concurrenten laten vlaggen? Dat geeft sowieso gezeik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weten wij veel wat onze grote vriend Makkelie allemaal uitvoert, lagaan
Ik heb toch echt liever niets met het OM te maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wij zouden allemaal wel even Jeff willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |