SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
HGH genotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:40 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Op advies geklikt. Iets teveel kaak voor mij.
Ik heb er afgelopen week 1200 bijgekregen.quote:
Ze finishen daar niet eensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
Dakar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://forum.fok.nl/user/history/479333quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Szura het volgende:
# 1 Nine. 52.922 137 50.840
53.000 posts, 50.000 likes, is dit een lekker wijf dat naakfoto's post ofzo?
Zelfde hier. #74 genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steady top-100 qua userscoreDank allen.
Vuurwerk is voor tokkiesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje vuurwerk in Den Helder jongens.
Makkelijk scoren. Toch like gegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Eens. Verwacht wel een like terug.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Makkelijk scoren. Toch like gegeven.
Ja, ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens. Verwacht wel een like terug.
Je kunt er alweer 8 bijschrijven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Je kan ook een klaasweetalles-topic openen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor tokkies
Kom maar met die likes
Stukje clustermunitiequote:Vaststaat dat er iets vreselijk is misgegaan met een zogenaamde klaphamer, waarbij meestal een mengsel van zwavel en natriumchloraat wordt gebruikt. Dat wordt op een metalen schaal gelegd en wordt er met de hamer op geslagen zodat er een explosie volgt. De metalen schaal is vrijwel zeker uiteengereten, waarbij de metaaldelen als granaatscherven rond vlogen en de beide tieners geraakt werden. Het mag een klein wonder heten dat er niet meer gewonden zijn gevallen.
SHELLEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje vuurwerk in Den Helder jongens.
Erg jammer dat ze zelf niet geraakt zijnquote:
Braddie-gifje incoming.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb maar wat besteld bij spareribexpress. Gewoon.
DAT HET MAG SMAKEN CALANDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog kippenvleugeltjes
Denk dat die zo in de airfryer gaan
Koekoek.quote:
Ongemakkelijk: Leontine Borsato zingt Womanizer in Masked Singerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:12 schreef Szura het volgende:
[ instagram ]
En toen kwam ik hierbij uit
Dat artikel moet ik nog lezenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongemakkelijk: Leontine Borsato zingt Womanizer in Masked Singer
hahaha.
Kutclub.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hemel, de Tottenham Hotspurs hebben een spuuglelijk uitshirt
Valt me nu pas op
Hangt binnenkort voor de rest van de eeuw gewoon in een museum of bij een sjeikh aan de muur.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hemel, de Tottenham Hotspurs hebben een spuuglelijk uitshirt
Valt me nu pas op
GC / De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)quote:
Was jij ook bij één van deze meets?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
GC / De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Goeden topics (jammer dat het grootste deel van de foto's niet meer werkt en de beste filmpjes niet meer online staan).
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij ook bij één van deze meets?
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doetquote:
Met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Szura het volgende:
Mediacourant uit, wat moet ik nu gaan doen
Ja. Daar Humphries v Anderson heerlijk rustig zonder de corona-obsessed familie kunnen kijken. Daarna nog een boomerwandelingetje tegen de lichte hoofdpijn gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed een bezoek aan omaStijn is een goede jongen en een familieman.
Hij is vooral druk en irritant.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Ik heb gewoon eens mijn naam in de zoekfunctie gegooid:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doet
Dat die lijst niet serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Hoezo is die van jou zo hoogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Nattekrant zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
Eigenlijk bedoelde ik die niet maar op zich heb je wel gelijkquote:
Giftig word je wel van z'n domme posts jaquote:
niet met @Momo he, niet met @Momoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lever met iedere post een constructieve bijdrage aan dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |