quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij ook bij één van deze meets?
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doetquote:
Met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Szura het volgende:
Mediacourant uit, wat moet ik nu gaan doen
Ja. Daar Humphries v Anderson heerlijk rustig zonder de corona-obsessed familie kunnen kijken. Daarna nog een boomerwandelingetje tegen de lichte hoofdpijn gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed een bezoek aan omaStijn is een goede jongen en een familieman.
Hij is vooral druk en irritant.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Henry van Loon is helemaal niet grappig
Ik heb gewoon eens mijn naam in de zoekfunctie gegooid:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat jaren posten in OS en Top 2000 wel niet met je doet
Dat die lijst niet serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Hoezo is die van jou zo hoogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta in de top-10 userscore. Wat zegt dit?
Nattekrant zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
Eigenlijk bedoelde ik die niet maar op zich heb je wel gelijkquote:
Giftig word je wel van z'n domme posts jaquote:
niet met @Momo he, niet met @Momoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik sta niet eens bij de beste 500 users
Een niet nader te noemen kutmod wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lever met iedere post een constructieve bijdrage aan dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |