SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:57 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Gifjes van White verdienen altijd een like
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:57 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Gifjes van White verdienen altijd een like
Ik zie hem nu pas. Erg bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:58 schreef Tagliano het volgende:
@:frass die collectie had ik toch al dagen terug neergezet daar
Dat noemen we hier een HEER-LIJ-KE partijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:59 schreef fetX het volgende:
Dit is toch wel een errug leuk potje hoor.
VEEL PLEZIEJURRRR!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat noemen we hier een HEER-LIJ-KE partij
Nee, later gekregen op kerstdiner van Noppie en vrindjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Wat denken jullie, heeft Kim Hamster gesjoemeld met zn test en gespeeld met kerona?
Een parodie op Ovide?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, later gekregen op kerstdiner van Noppie en vrindjes.
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef K_uit_h het volgende:
Wisten jullie dat Gary niet van trainen houdt?
AltijdtegenMaijerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhh de likes stromen binnen
DRT is tegen Maijer
Helaas nog drie sessies met die pleeborstel overlevenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhh de likes stromen binnen
DRT is tegen Maijer
Is dit de laatste sessie van Koert?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas nog drie sessies met die pleeborstel overleven
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meerquote:
Zeker weten maat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Oké, oké. Volgende keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meer
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat.
Hoe is het in het buitenland?
Smerigdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet er van, ouwe reus!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terechte klap dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg
Luke is nog een middelbare scholier.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loek is geen grote man.
Terug naar school
Gerrie - Smiss of Price - Wright lijkt me het mooist.quote:
Zijn vriendin was best prima toch of haal ik mensen door de warquote:
@Poepz0r ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom juich jij voor Hump.
Het is allemaal zo simpel he.
Nee ik juich vooral voor een spannende 5-4quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom juich jij voor Hump.
Het is allemaal zo simpel he.
Of die kenau van Hankeyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef K_uit_h het volgende:
Goh er waren nog tijden dat je de hele tijd naar een dampende Silvia moest kijken
Silvia is op hetzelfde level geblevenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef K_uit_h het volgende:
Goh er waren nog tijden dat je de hele tijd naar een dampende Silvia moest kijken
Dat is zijn vriendin.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn vriendin was best prima toch of haal ik mensen door de war
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef K_uit_h het volgende:
Dochter van Warrenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:17 schreef K_uit_h het volgende:
Foutmelding in het systeem.quote:
Of hij is blind en voelt waar dat ding ligtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Speciaal voor @:DeLuna zodat je het ook niet meer níet kunt zien: Anderson zet voor hij gooit steeds z'n voet heel even op de oche ipv ervoor. Zal ongetwijfeld een 'positievindmaniertje' zijn, maar het komt zo over als een zenuwentic.
quote:
Sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:23 schreef Tagliano het volgende:
We blijven met zijn allen wel even hangen voor Bean toch
Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:24 schreef Szura het volgende:
Tja, qua spanning uiteindelijk toch tegenvallend vanmiddag
Nog 11 topics vullen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:24 schreef Szura het volgende:
Tja, qua spanning uiteindelijk toch tegenvallend vanmiddag
Diepe teleurstelling.quote:
In de middag alleen al?quote:
Bitcoin sjerriequote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry staat ervan te kijken
Een halvefinalist is een contender, no wayquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Edgar zoekt de grenzen op.
EDGAR TVEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel een hele mooi DRT-versie van:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry staat ervan te kijken
Klinkt als een prima uitdaging.quote:
EdgarTVquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
F1 overactingaidsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooi DRT-versie van:
[ afbeelding ]
11 topics in een avond is wel een uitdaging. Maar met een beetje PASSIE en STRIJD moet het lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We lopen nu ongeveer weer gelijk. De middag was vorig jaar ook snel klaar.
Misschien wat dagjesmensen importeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen dagjesmens dus einde topicrecord
Mijn standaard pannekoek is vaak met twee stukjes spek. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Stukje relativering van Zipportal. Waar waren we toch zonder jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We lopen nu ongeveer weer gelijk. De middag was vorig jaar ook snel klaar.
Is dit een quote?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard pannekoek is vaak met twee stukjes spek. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in de pan waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Iets met op een knopje drukken.quote:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Wat staat hier in hemelsnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard pannekoek is vaak met twee stukjes spek. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in de pan waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Maar dit is DRT. Dit is een warm bad waarin we geen uitdaging uit de weg gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Top 2000 had 70 topics minder dan vorig jaar jongens. Het is een ziekte.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Ietwat aangepast. Deze klassieker ken je wel toch?
Wie moet ik taggen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wat dagjesmensen importeren.
Ah ja, erg leukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR-Style-93 in CUL / Tosti topic
@:jr-style-93
tering hele maaltijd manquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dat weet iemand anders waarschijnlijk beter.quote:
Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plz noquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Bovenaan beginnen en dan het rijtje af gaan graag.
Dit blijft toch zo ontzettend goor klinken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje projectie.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
Ik sta sinds een paar dagen op #50quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:
Komt door de Boursin. En eventueel de mosterd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit blijft toch zo ontzettend goor klinken.
Jeetje @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
En mosterd eet je ook niet bij je gehaktbal. @maxi-musquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Komt door de Boursin. En eventueel de mosterd.
Binnenkort feest dus. Genot.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
En mosterd eet je ook niet bij je gehaktbal. @:maxi-mus
Die is prima te doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik knal vanavond een verse pizza 4 kazen de oven in
Ter informatie
Altijd die kaas die door mekaar loopt, min minquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Dat vind ik juist wel lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Altijd die kaas die door mekaar loopt, min min
Waar vind ik ditquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
4.409 Forumlikes
Waarvan 100 vandaagErg leuk
Maccie hier #viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Soms heb ik best veel trek in Mac maar achteraf ben ik best vaak teleurgesteldquote:
Eigenlijk altijd wel. Toch trap ik er weer in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms heb ik best veel trek in Mac maar achteraf ben ik best vaak teleurgesteld
(Tettenkoning)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Szura het volgende:
# 1 Nine. 52.922 137 50.840
53.000 posts, 50.000 likes, is dit een lekker wijf dat naakfoto's post ofzo?
3.685 likesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |