SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:57 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Gifjes van White verdienen altijd een like
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:57 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Gifjes van White verdienen altijd een like
Ik zie hem nu pas. Erg bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:58 schreef Tagliano het volgende:
@:frass die collectie had ik toch al dagen terug neergezet daar
Dat noemen we hier een HEER-LIJ-KE partijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:59 schreef fetX het volgende:
Dit is toch wel een errug leuk potje hoor.
VEEL PLEZIEJURRRR!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat noemen we hier een HEER-LIJ-KE partij
Nee, later gekregen op kerstdiner van Noppie en vrindjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Wat denken jullie, heeft Kim Hamster gesjoemeld met zn test en gespeeld met kerona?
Een parodie op Ovide?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, later gekregen op kerstdiner van Noppie en vrindjes.
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef K_uit_h het volgende:
Wisten jullie dat Gary niet van trainen houdt?
AltijdtegenMaijerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhh de likes stromen binnen
DRT is tegen Maijer
Helaas nog drie sessies met die pleeborstel overlevenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhh de likes stromen binnen
DRT is tegen Maijer
Is dit de laatste sessie van Koert?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas nog drie sessies met die pleeborstel overleven
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meerquote:
Zeker weten maat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Oké, oké. Volgende keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meer
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat.
Hoe is het in het buitenland?
Smerigdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet er van, ouwe reus!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terechte klap dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |