Is dit de laatste sessie van Koert?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas nog drie sessies met die pleeborstel overleven
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meerquote:
Zeker weten maat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Oké, oké. Volgende keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe even op klikken dan krijg je nog meer
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zo te lezen een genotspotje
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat.
Hoe is het in het buitenland?
Smerigdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk lekker man. 25 graden hier, het voelt onwennig aan. Nu een Iberico zaakje binnengewandeld, met mijn gebroken Spaans maar een ‘mixed’ bord besteld met alle hammen die ze hebben. Dit gaat smullen worden
Geniet er van, ouwe reus!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |