Ondanks lang sparen voelde ik me schuldig bij aankoop. En ook blij. Alsof ik een stout kind was. Ik heb de grootste set gekocht (schaam me nu in een hoekje) en ze zijn fantastisch. Icm polychromos een perfect duoquote:Op zondag 16 maart 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Holbein.![]()
Dat wordt mogelijk nog wel eens een rib uit m'n lijf.
En dan vervolgens weer niet gebruiken.
Ja dan is het ook alles of niks he. Wel de grootste set ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks lang sparen voelde ik me schuldig bij aankoop. En ook blij. Alsof ik een stout kind was. Ik heb de grootste set gekocht (schaam me nu in een hoekje) en ze zijn fantastisch. Icm polychromos een perfect duo
Ja! Dat dacht ik ookquote:Op zondag 16 maart 2025 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dan is het ook alles of niks he. Wel de grootste set ja.
* gaat een spaarpotje aanmaken in de bankieren app *
Jaa leuk.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat dacht ik ook
En gewoon rustig aan sparen joh. Is leuk en ze zijn echt lekker
Wowquote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa leuk.
Voor sneakers geef ik ook zo ¤160 uit per paar, maar dat doe ik 1 of 2x per jaar.
En dan bij zoiets moet ik ineens lang twijfelen.
Ik heb een 'kleine' collectie Air Max 1. Bij elke outfit een ander paar, zeg maar.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wowdure schoentjes
Hier gaat het geld naar knutselspullen
En deze haal ik weer uit de SC lekker naar hier.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al een potje voor de Holbein geopend?
Foei toch!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:57 schreef Donna het volgende:
[..]
En deze haal ik weer uit de SC lekker naar hier.
Ga ik nu direct doen, dat potje!
Heel erg leuk! <3quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef Lovely het volgende:
Weer eens lekker aan het kleuren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:49 schreef Donna het volgende:
Ik zit even lekker Holbein video's te YouTuben.
Van Prisma weet ik weinig...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
Ik zit even in de YouTube, ja nog steeds. Maar ik denk toch dat een echt zacht wax basis kleurpotlood beter bij mij past. Denk dat ik misschien beter een Prismacolor doos kan proberen en dan misschien later de Holbein pastels erbij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van Prisma weet ik weinig...
Maar mag ook niet meer sets kopen
$140 dollar voor een set van 150. Voor ¤170 heb ik ze hier incl. fees en import. Lang niet gek.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh de prijs valt me mee...
36 voor +/- 47¤
Misschien van vakantiegeld
Misschien blij zijn met wat ik heb
Hm interessant
Maakt totaal niets uit. Ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het erge is dat ik duur materiaal heb en geen spetterend talent ben... alleen het werkt zoveel lekkerder als je goede spullen hebt
Oh! Die prijs valt zeker mee!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
$140 dollar voor een set van 150. Voor ¤170 heb ik ze hier incl. fees en import. Lang niet gek.
Beter dan wat ze er hier voor vragen. Ze zijn hier heel slecht verkrijgbaar.
Tja... ik rook niet, drink niet, koop geen kleding of schoenen,lees goedkoop door kobo+, etc...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Maakt totaal niets uit. Ben ik ook niet.
Je hebt op Amazon ook Arteza en die schijnen (bijna) net zo goed en iig net zo zacht te zijn als de prismacolor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Die prijs valt zeker mee!
Twijfel over een klein setje nu... echter heb ik ruim voldoende. Dus hups discipline.
Holbein is lekker zacht. Mijn posca zijn gemiddeld. Polychromos zijn iets harder. En de irojiten zijn hard en geschikt voor details
Met andere woorden; prisma is niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |