Gave plaat!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef Lovely het volgende:
Weer eens lekker aan het kleuren![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik ohuhu alcoholmarkers voor tekenenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga hier ook eens aansluiten, ik zie zoveel mooie ingekleurde kleurplaten op het internet dat ik verkocht ben. Natuurlijk heb ik niet de illusie dat zoiets gelijk ga lukken, maar ik ben bereid te oefenen![]()
Ik lees goede verhalen over de ohuhu markers, heeft iemand die hier?
Top! Geven goed kleur zo te zienquote:Op zondag 16 maart 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van de action![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/3207648/decotime-kleurpotloden/
Ja ik had eerst andere, maar vond ik niet zo fijn.. en zag deze bij de action heb daar ook stiften gekochtquote:Op zondag 16 maart 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Top! Geven goed kleur zo te zien
(sorry voor mijn nerdheid)
Helemaal perfect toch!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik had eerst andere, maar vond ik niet zo fijn.. en zag deze bij de action heb daar ook stiften gekocht
Welke potloden en stiften gebruik jij eigenlijk?quote:
Waar heb je die besteld? Welke set heb je?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gebruik ohuhu alcoholmarkers voor tekenen
Super stiften! Hebben wel speciaal papier nodig (vanwege doorlekken, uitvloeien en verkeerd papier trekt de stiften leeg)
Ik heb deze set van mijn moeder gekregenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Welke set heb je?
Ik teken tegenwoordig en kleur niet meer... Alleen vind het leuk om hier te kijken. En daar gebruik ik Polychromos en Holbein voor (de eerste set gekregen en de tweede set van twee jaar sparenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke potloden en stiften gebruik jij eigenlijk?
Ah ja de Action heeft ook zoiets, heb ook zulke stiften nogquote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb deze set van mijn moeder gekregen
https://www.becreativesho(...)an-320-blender-etui/
Kleinere sets zijn ook helemaal prima hoor! Dit is overdreven
[..]
Ik teken tegenwoordig en kleur niet meer... Alleen vind het leuk om hier te kijken. En daar gebruik ik Polychromos en Holbein voor (de eerste set gekregen en de tweede set van twee jaar sparen)
Oh waarom niet meer dan, of even geen zin meer in? Of meer bezig met andere hobby's?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik teken tegenwoordig en kleur niet meer... Alleen vind het leuk om hier te kijken. En daar gebruik ik Polychromos en Holbein voor (de eerste set gekregen en de tweede set van twee jaar sparen)
Ja kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja de Action heeft ook zoiets, heb ook zulke stiften nog
Ik vind zelf tekenen en schilderen leuker. Niet dat ik er goed in ben. Alleen teken liever zelfquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh waarom niet meer dan, of even geen zin meer in? Of meer bezig met andere hobby's?
Dat die ohuhu 100 x beter zijn dan de action geloof ik wel, want anders waren die stiften niet zo duurquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen persoonlijk vind ik de kwaliteit erg slecht van de Actionhad eerst die ook. Alleen als je dan ohuhu in de handen hebt...
Hahaha ja!quote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat die ohuhu 100 x beter zijn dan de action geloof ik wel, want anders waren die stiften niet zo duur![]()
Ik hou meer van kleuren, omdat ik niet kan teken.. maar probeer wel eens iets te tekenenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind zelf tekenen en schilderen leuker. Niet dat ik er goed in ben. Alleen teken liever zelf
Heerlijk toch! Stiekem hoor ik hier niet thuisquote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hou meer van kleuren, omdat ik niet kan teken.. maar probeer wel eens iets te tekenen![]()
Ach dat maakt verder niet uit hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Stiekem hoor ik hier niet thuismaar praat graag mee
Holbein.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |