Dag Saab (soms Turbo)!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
Waar woon je in godsnaam?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die loopt een uur voor dus heb ik ook niks aan.
En ja, zó lui ben ik.
Ik niet. Ik doe er wel regelmatig mijn boodschappenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig: @:billdauterive heeft daar gewerkt!
Veel plezier met je vakantie !!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Allemaal alvast een prettige jaarwisseling. Vanaf morgen Dakar volgen en vakantie (moest deze week doorwerken)
Als een baasquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben bij een paar kennissen, maar ik heb ze overtuigd om Top 2000 op de achtergrond te doen
Spanje, dat staat er tochquote:
Hopelijk heb je daar geen onoirbare handelingen voor hoeven te verrichten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben bij een paar kennissen, maar ik heb ze overtuigd om Top 2000 op de achtergrond te doen
Wát een gevoel voor ritmequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk genieten. Ik tik op de smileys op de maat van de muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde tijdzone genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje
Maar die klok loopt sinds het einde van de zomertijd een uur voor
Alvast de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:23 schreef Sabata het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:22 schreef ok01 het volgende:
Even binnenkomen om te zeggen dat dit de beste plaat in de top 20 is
De politie sprak van een relatief rustige oudejaarsavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar geen onoirbare handelingen voor hoeven te verrichten.
Ik zat al te denken. Spanje en NL hebben dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje
Maar die klok loopt sinds het einde van de zomertijd een uur voor
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Nu al de nummer 1![]()
Gelukkig nieuwjaar!
Zometeen op elke gil?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk genieten. Ik tik op de smileys op de maat van de muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()