De drankjes helpen wel, maar het zijn gelukkig niet alleen de drankjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de drankjes je opvrolijken?
65 gram is ook veel te weinig, voor iets dat lekker is
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
De drankjes helpen wel, maar het zijn gelukkig niet alleen de drankjesIk heb voor straks nog de keus uit bladerdeeghapjes, kaas, droge worst, borrelnoten, suikerpinda's, chips, olijven en gehaktballetjes. Ik denk dat ik het wel red
Misschien ééntje toch wat minder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen zijn ook leuk Strani. Alleen anders.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mensen die patat zeggen, kan je dat dan weer niet zeggen.
Als de kaasbitterballen nog in de vriezer liggen kan je die natuurlijk ook gewoon bewarenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Hier een pizza gegeten waardoor ik eigenlijk niet meer heel veel trek heb in de kaasbitterballen en oliebollen
Corona, Israël, politiek, religie, allemaal even goede vrienden maar met fritoristen onderhandel ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen zijn ook leuk Strani. Alleen anders.
Dank jequote:
Helaas, hij moest zo nodig te ver gaan Arizonaquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En zo eindigt, met het jaar, ook de bromance tussen @:strani en luctor
Klinkt heerlijk allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
De drankjes helpen wel, maar het zijn gelukkig niet alleen de drankjesIk heb voor straks nog de keus uit bladerdeeghapjes, kaas, droge worst, borrelnoten, suikerpinda's, chips, olijven en gehaktballetjes. Ik denk dat ik het wel red
Oh de oven gaat nu aan hoor ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
Als de kaasbitterballen nog in de vriezer liggen kan je die natuurlijk ook gewoon bewaren
Ook in het komende jaar ben ik voor Frietdom of Speechquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Corona, Israël, politiek, religie, allemaal even goede vrienden maar met fritoristen onderhandel ik niet
Ik luister niet meer maar als je het over de Dire Straits hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:11 schreef Guanabana het volgende:
En nu mensen, is het tijd voor mijn all time favourite.![]()
![]()
Maar je vindt het persoonlijk ook gewoon belachelijk, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in het komende jaar ben ik voor Frietdom of Speech
Het gaat sowieso niet allemaal open vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk allemaal
Wij hebben blokjes kaas, olijven en stokboord met tomatentapenade (uit het kerstpakket ja) , brie en kruidenboter op tafel.
Hier zijn het ook voornamelijk de aangebroken restjes van de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet allemaal open vandaagDe kaas en bladerdeeghapjes hebben prioriteit, vooral wegens de houdbaarheid
De rest redt geloof ik minimaal eind januari wel
Ik vind het prima als mensen het hebben over patat, friet of frietjes. Ik vind het dan weer walgelijk als mensen het over patatjes hebben, tenzij ze daarmee meerdere porties patat bedoelen. Drie patatjes met heb ik geen probleem mee, een bord patatjes wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je vindt het persoonlijk ook gewoon belachelijk, toch?
Brie kan echt heel erg lekker zijn als hij goed rijp is, zo rijp dat de zachte inhoud van je stokbroodje begint te stromen.quote:
Oh ik ben dol op brie, heerlijk! Al zit er wel verschil in. Sommige supermarktbrie is gewoon droog en smakeloos terwijl andere soorten echt lekker smeuïg en smakelijk zijn.quote:
Hoe denk je over appelmoes bij bitterballen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen het hebben over patat, friet of frietjes. Ik vind het dan weer walgelijk als mensen het over patatjes hebben, tenzij ze daarmee meerdere porties patat bedoelen. Drie patatjes met heb ik geen probleem mee, een bord patatjes wel.
Ik vind ook dat mensen die bitterballen met mayo eten eens moeten opgroeien, maar da's weer een heel ander verhaal
Ik kan me hier verrassend goed in vinden, inclusief de bitterballen met mayo. (al vind ik van dat laatste niet zozeer dat ze moeten opgroeien, want dat zou suggereren dat het voor kinderen wel ok zou zijn, terwijl gewoon niemand dat ooit zo zou moeten aanleren natuurlijk)quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen het hebben over patat, friet of frietjes. Ik vind het dan weer walgelijk als mensen het over patatjes hebben, tenzij ze daarmee meerdere porties patat bedoelen. Drie patatjes met heb ik geen probleem mee, een bord patatjes wel.
Ik vind ook dat mensen die bitterballen met mayo eten eens moeten opgroeien, maar da's weer een heel ander verhaal
Dat zou ik al helemaal niet doen, maar ik heb wel ooit op een feestje bitterballen met chocoladesaus gegeten als dare. Dat smaakte nog best goed overigensquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe denk je over appelmoes bij bitterballen?
Ik vraag dit voor een vage bekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |