quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die isMeen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
10 tegen 1 dat ik m'n mond houquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Liefquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen, maar ik wil niets spoileren voor de harry potternkijkers/lezers
Xtina toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef Isorden het volgende:
Iets met origineel van nine inch nails dit dat
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die isZe hield hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat heb je besteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef Bugno3 het volgende:
Prima wachten op m’n eten zo met de beste Kwien en Jantje Contantje.
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef Nizno het volgende:
ik ga douchen en mn huispak aan doen... fijne jaarwisseling voor wie ik niet meer hier zie straks
Sssstquote:
Ik heb het echt nooit begrepen, die adoratie van Hurtquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze blijft toch wel right in the feels
Dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |