ik ben het juist iets rustiger aan gaan doen., dan kan ik meer van de muziek genietenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:16 schreef Isorden het volgende:
Nog 100 posts en ik verbreek mn record van vorig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, OscarMopperkont is terugquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik niet
Zit niet eens in de buurt
Alle vertrouwen in je Dagoquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit ik als het goed is met stage en afstuderen enzo. Als dat maar goed gaat!
nee, die isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Gelukkig heb je al een short listquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit ik als het goed is met stage en afstuderen enzo. Als dat maar goed gaat!
Ik ben heul geen meneerquote:
Daar ben je zelf bij…quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef Nizno het volgende:
ik ga douchen en mn huispak aan doen... fijne jaarwisseling voor wie ik niet meer hier zie straks
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die isMeen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
10 tegen 1 dat ik m'n mond houquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Liefquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen, maar ik wil niets spoileren voor de harry potternkijkers/lezers
Xtina toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef Isorden het volgende:
Iets met origineel van nine inch nails dit dat
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die isZe hield hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat heb je besteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:18 schreef Bugno3 het volgende:
Prima wachten op m’n eten zo met de beste Kwien en Jantje Contantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |