lol oepsquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
Op Go your own way stem ik al jaren. Eén keer met de motivatie dat dit nummer voor mij stond voor het verschil tussen de leefwijze van mijn ouders (religieus en niet heel vrij) en die van mijn oom (waar alles kon en mocht). Had er echter geen rekening mee gehouden dat het ook werd voorgelezen en ook door veel mensen gehoord was, inclusief mijn oom en mijn ouders![]()
Daarna nooit meer een motivatie meegestuurd.
Nee hoor. Mijn ouders wisten dat wel en mijn oom was vereerd. Ik voelde me alleen nogal lullig.quote:
ik heb nog een puutje bij de krentenbollen gekregen... gratiesch!!quote:
Aan alles komt het eind.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft liever nog een tijdje leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
O wauw. Wel een mooi verhaal, sindsdien dingen verandert?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
Op Go your own way stem ik al jaren. Eén keer met de motivatie dat dit nummer voor mij stond voor het verschil tussen de leefwijze van mijn ouders (religieus en niet heel vrij) en die van mijn oom (waar alles kon en mocht). Had er echter geen rekening mee gehouden dat het ook werd voorgelezen en ook door veel mensen gehoord was, inclusief mijn oom en mijn ouders![]()
I knowquote:
Oeps…. Onterfd?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
Oeps… je werd dus met naam en toenaam genoemd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
Dat kan niet meer inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME YOU CAN DANCE YOU CAN JIVE NONDEJU ZIEDEND
Gewone suiker ff stampenquote:
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond ooit 16e in het eerste jaar.
[ afbeelding ]
Nee “Mikl” zei diequote:
Dan nu maar cocaïne snuiven…quote:
Ben aan de lijn.quote:
Ja, inderdaad. Was in de beginjaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps… je werd dus met naam en toenaam genoemd.
Met de diligence naar Gouda.quote:
Kom op, het is toch geen Schwarzeneggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |