Oeps… je werd dus met naam en toenaam genoemd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
Op Go your own way stem ik al jaren. Eén keer met de motivatie dat dit nummer voor mij stond voor het verschil tussen de leefwijze van mijn ouders (religieus en niet heel vrij) en die van mijn oom (waar alles kon en mocht). Had er echter geen rekening mee gehouden dat het ook werd voorgelezen en ook door veel mensen gehoord was, inclusief mijn oom en mijn ouders![]()
Daarna nooit meer een motivatie meegestuurd.
Dat kan niet meer inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME YOU CAN DANCE YOU CAN JIVE NONDEJU ZIEDEND
Gewone suiker ff stampenquote:
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond ooit 16e in het eerste jaar.
[ afbeelding ]
Nee “Mikl” zei diequote:
Dan nu maar cocaïne snuiven…quote:
Ben aan de lijn.quote:
Ja, inderdaad. Was in de beginjaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps… je werd dus met naam en toenaam genoemd.
Met de diligence naar Gouda.quote:
Kom op, het is toch geen Schwarzeneggerquote:
Ik niet hoor met de feestdagenquote:
Beide Oostenrijkers.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kom op, het is toch geen Schwarzenegger
#viesdik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet hoor met de feestdagen
Lekker schranzen met Kerst en zo kilo's oliebollen met hele bussen poedersuiker
Daar gaan de feestdagen toch om?
Ik schrans alleen lekkere dingenquote:
Het was een reactie op zijn "poedersuiker".quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik hoef niet per se zo'n feestmaal, voor 1e kerstdag gewoon een lekker gerechtje en 2 of 3 oliebollen op de 31e vind ik zelf wel prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, fijne jaarwisseling. En heel veel geluk op jullie avontuur komend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Alvast een heel gelukkig nieuw jaar. Ben helaas weinig aanwezig geweest, maar het was weer heel gezellig en een leuke escape voor ons om hier te posten tussen alle emigratie drukte door.
Nu bij vrienden even relaxen ..... Morgen laatste dingen inpakken en dan begint ons avontuur.
jij ook kerel, fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Alvast een heel gelukkig nieuw jaar. Ben helaas weinig aanwezig geweest, maar het was weer heel gezellig en een leuke escape voor ons om hier te posten tussen alle emigratie drukte door.
Nu bij vrienden even relaxen ..... Morgen laatste dingen inpakken en dan begint ons avontuur.
Veel geluk in knäckebröd landquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Ik ben blij dat Frank van 't Hof op een tijdstip stond dat ik toch niet luister. Ik heb het niet zo op hem...quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Van der Goes toch wel de prettigste DJ.
Niet zo geil van zijn eigen stem.
Jij ook kerel en succes met de hele verhuizing verder!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Hele fijne jaarwisseling @Evenstar en @Viv, succes met de laatste loodje en een goede reis. Ik ga jullie topic volgen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Veel plezier met alles en tot snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Evenstar het volgende:
Beste mensen,
Die heb ik volgens mij ook niet gehoord dit jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Frank van 't Hof op een tijdstip stond dat ik toch niet luister. Ik heb het niet zo op hem...
zonder Frank gaat t idd prima met hem,quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Van der Goes toch wel de prettigste DJ.
Niet zo geil van zijn eigen stem.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een reactie op zijn "poedersuiker".
Ik doe nooit aan de lijn omdat ik dat nooit hoef. Kan vreten wat ik wil.
ik ben alweer vergeten hoe het gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:58 schreef alopio het volgende:
Shallow zo hoog is misschien wel de ergste misdaad deze top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |