Dat ben je al als je in Almere gaat wonenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drie uur in de rij voor oliebollen. Dan ben je gek of niet
Net als Aces High (live)quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
71 begint qua tekst met Churchills speech....
Daarom haal ik ze met Too Good To Goquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:00 schreef Isorden het volgende:
71 Fool's Overture Supertramp![]()
![]()
![]()
![]()
(Had a Dream Part 1)
70 Iron Sky Paolo Nutini _![]()
![]()
(Chaplin God)
69 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
(speciaal voor Lewis en Toto de Boze Wolf)
68 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
![]()
![]()
![]()
(brandblusser rock)
67 With Or Without You U2(tommy lee jones als nep-Ier)
66 Creep Radiohead![]()
65 Master Of Puppies Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(autocorrect rocks)
MUTE
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom haal ik ze met Too Good To Go
Shots firedquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ben je al als je in Almere gaat wonen
ik de 7equote:
OMKquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ben je al als je in Almere gaat wonen
Staat die naakte vrouw nog op het etiket of hebben ze dat nieuwe etiket al?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Brouwerij t'IJ. Verveelde me woensdag bij het halen van het basic bier.
Werkse!quote:
Er ontplofde hier net een hele woonwijk denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
het geknal begint langzaam maar zeker toe te nemen.
Fap gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat die naakte vrouw nog op het etiket of hebben ze dat nieuwe etiket al?
Nee, is weg, nu is het een struisvogelquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hahahaha sowieso niet, jij zit bij een heule andere priklocatie dan ikquote:
Ik zie een Zwaan/Flamingo volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen.quote:
Voor den helder alleen maar een vooruitgangquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er ontplofde hier net een hele woonwijk denk ik
Normaal haal ik alleen Karmeliet/Grand Prestige maar wilde eens out of the box doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, is weg, nu is het een struisvogel
Erg jammer
Het IJ is ook veel minder geworden qua kwaliteit
Struisvogel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie een Zwaan/Flamingo volgens mij.
Jezusquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor den helder alleen maar een vooruitgang
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier al sinds vanochtend de carbid polonaise.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
het geknal begint langzaam maar zeker toe te nemen.
Van die waarover Doe Maar ook zingt zekerquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Er zou nog iemand wat planten af komen halen dus heb me beneden gezeteld met de laptop!
Het IJ is best matig hoor, probeer eens Frontaal te vindenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal haal ik alleen Karmeliet/Grand Prestige maar wilde eens out of the box doen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ja...VoordringertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ken iemand die daar werkt. Kreeg het nieuwe etiket een jaar terug al doorgestuurd volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, is weg, nu is het een struisvogel
Erg jammer
Het IJ is ook veel minder geworden qua kwaliteit
hier in de verte carbitbussen, maar dat stopt normaal gesproken rond 20u...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tot nu toe valt het mee hier, terwijl hier in het dorp bij mijn ouders normaal best wel wat afgestoken wordt
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Frontaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Het IJ is best matig hoor, probeer eens Frontaal te vinden
Ik heb in Lelystad gewoond. Ik mag heel Nederland belachelijk makenquote:
Geen magnesium?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier al sinds vanochtend de carbid polonaise.
Dit is echt zo slecht maar toch moet ik lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook altijd last van borrelende darmen. Ze drinken mijn bier en eten mijn hapjes op.
Iberogastquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook altijd last van borrelende darmen. Ze drinken mijn bier en eten mijn hapjes op.
Deze noteer ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Het IJ is best matig hoor, probeer eens Frontaal te vinden
Zet ze het huis uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
Daarom gewoon zelf gebakkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
oordoppen in, ohnee dan hoor je de muziek ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier al sinds vanochtend de carbid polonaise.
Dan deed ik ze niet weg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van die waarover Doe Maar ook zingt zeker
ben om 11u al gaan halen. was nog sneller aan de beurt dan bij de appie voor een pakje peukenquote:
Kon hier op het plein meteen bestellenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trots op jequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef essnhills het volgende:
Ohhhhh deze![]()
![]()
Herkend bij de allereerste noten
Ik heb geen ervaring met hoe lang peuken halen duurtquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben om 11u al gaan halen. was nog sneller aan de beurt dan bij de appie voor een pakje peuken
Wow Esssn ik had dit totaal gemist maar door jouw berichtje ben ik ook meteen een afspraak gaan maken. Kan zondag al terechtquote:
Ik leer het wel.quote:
10 minuut 52quote:
Ik kreeg dinsdag een smsje dat ik al mocht omdat medische achtergrond...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wow Esssn ik had dit totaal gemist maar door jouw berichtje ben ik ook meteen een afspraak gaan maken. Kan zondag al terecht
Held.quote:
Het is je vergeven. Ik heb er wel opgestemdquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef Zorro het volgende:
Voor het eerst niet op gestemd.
Excuses, het zal niet meer gebeuren
Ai ai aiquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef Zorro het volgende:
Voor het eerst niet op gestemd.
Excuses, het zal niet meer gebeuren
Ja ik weet ook zo 1 2 3 niet wat er echt in de buurt komt, van Moll doet aardige dingen, maar is wel redelijk hit & miss, Moersleutel had een paar jaar terug wel een paar sterke bieren maar is inmiddels ook minder...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Beste craft Brouwers van Nederland vind ik
Oh nicequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wow Esssn ik had dit totaal gemist maar door jouw berichtje ben ik ook meteen een afspraak gaan maken. Kan zondag al terecht
Wanneer mag ik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook 1990? Dat kan echt nog maar een kwartiertje ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent toch al bejaard en allang aan de beurt geweestquote:
Hij is bebaardquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent toch al bejaard en allang aan de beurt geweest
Ik ben nou eenmaal snel op de hoogtequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook 1990? Dat kan echt nog maar een kwartiertje ofzo
Denken dat dat zo makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nice![]()
Ik heb na kort overleg hier besloten dat ik tot morgen wacht met een afspraak inplannen. Mijn broertje komt uit 91 dus die is dan morgen aan de beurt. En aangezien de locaties hier niet in de buurt van OV liggen.. Dan kunnen we samen met de auto van m'n vader. Is wel net zo praktisch.
Oh, was ik daarmee in de warquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er net achter dat ik een mini-flesje kruidenbitter in de vriezer had geflikkerd. Net nu het Van Inkelen klaar is
Och dat komt wel goed. Gewoon een paar keer terug en een iets andere postcode in de buurt intikken. krijg je andere opties te zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Denken dat dat zo makkelijk gaat.
Ik moets 20x probern voordat ik de locatie hier op 5 km kreeg ip 75 km verderop
Ze doen maar wat willekeurigs of zo
Potentiele top 10 kandidaat als je het mij, en volgens mij meesten hier vraagtquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Bijzonder dat dit nooit hoger heeft gestaan dan 64.
Ook nicequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Isorden het volgende:
Had hier op kunnen stemmen....
School gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja zo ben ik er ook gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och dat komt wel goed. Gewoon een paar keer terug en een iets andere postcode in de buurt intikken. krijg je andere opties te zien
ik stem daar eigenlijk nooit op, die redt zich wel. dan doe ik eerder iets als logical song of breakfast in americaquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Isorden het volgende:
School gestemd
Deze is beterquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Isorden het volgende:
School gestemd
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nice
EssGodinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:11 schreef Isorden het volgende:
School gestemd
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nice
Heb het idee dat jarenlang posten in dit topic zijn vruchten aan het afwerpen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zat ie net níet in Gijs zijn tijdvak zegquote:
Te veel hoge uithalen..doet pijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stuk vind ik eigenlijk vrij mwah
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het idee dat jarenlang posten in dit topic zijn vruchten aan het afwerpen is.
Klopt, maar straks jongens, BOHHquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Te veel hoge uithalen..doet pijn
De knallen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:14 schreef Moonlight het volgende:
Ik weet niet wat erger is, al die kud knallen of supertramp
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knallen natuurlijk
Supertramp![]()
Probeer ik ook altijd met een stuk of 5 nummers te doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar op platen die redelijk laag in de lijst staan ga stemmen, dus hoef deze niet in mijn lijstje te zetten. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |