Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga ook de jongste van de manege halen en wat sociaals doen![]()
Was best een feestje af en toe
Mooi omschrevenquote:
Jij ook een gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef Cassa95 het volgende:
Ladies en people, ik heb weer genoten dit jaar op dit forum met af en toe posten en meelezen. Gelukkig nieuw jaar alvast en tot een nieuwe stemweek!
Als ik het goed heb uitgerekend kom ik aan bij vrienden bij Iron Sky als slotnummer, zoals het hoort
Ja ho ho ho. Even rust aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
Echt helemaal vol lullen totdat er gezongen wordt. Wat een debiel.
geen zorgen, de ketting hield het nog goed samen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs draaide de plaat bijna weg
Zat ook wel hinderlijk in de wegquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draaide de plaat Gijs maar wegquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ciao Bugquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga ook de jongste van de manege halen en wat sociaals doen![]()
Was best een feestje af en toe
Enjoy, tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef Cassa95 het volgende:
Ladies en people, ik heb weer genoten dit jaar op dit forum met af en toe posten en meelezen. Gelukkig nieuw jaar alvast en tot een nieuwe stemweek!
Als ik het goed heb uitgerekend kom ik aan bij vrienden bij Iron Sky als slotnummer, zoals het hoort
Ik ga zelf rond 18:00 weg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ok: tot hoe laat ga jij door? in onze gezamenlijke poging de nr 9 nog te wippen
Ik vind dit wel een lekker nummer hoor, mooie positie ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zat ook wel hinderlijk in de weg
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef Cassa95 het volgende:
Wel jammer dat we dit jaar niet 3x Nicks hebben gehadquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof trouwens dat ik Lindsey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |