Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hele andere vraag, doen jullie mosterd in de koelkast na opening?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de zekerheid; heb je het dan over het openen van de mosterd of het openen van de koelkast?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja na de maaltijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
😂quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Vlieland is niet bepaald rustig met oud en nieuw
De traditie hier is blijkbaar dat een hoop jeugd op brommers zonder uitlaat door het dorp/de dorpsstraat rijden.
Wijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
[..]
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Dat vertel ik volgend jaar wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?
Terecht!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik drukte van schrik op de rapporteerknop.
Maarre... Hoiquote:
Grrrrquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
Niks zo fijn als een Nutellabol om nieuwjaarsdag mee te beginnen.
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.quote:
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januariquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.
Hij smaakte weer prima ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januari
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?quote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Keukenkastjes schoongemaakt.
Wat een truttig begin van 2022
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..
Goede jaarwisseling gehad?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.
Prima avondje, ben er niet zo van. Gewoon op tijd alles vanuit het slaapkamerraam bekijken en niet lang na middernacht slapenquote:
Geen speciaal voer gekocht dus hoef ook niets op te eten. Kerstboom is al foetsie. Was al trots dat ik tot 00.00 mijn ogen kon openhoudenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Prima avondje, ben er niet zo van. Gewoon op tijd alles vanuit het slaapkamerraam bekijken en niet lang na middernacht slapenNu nog een weekendje gevuld met het opruimen van de kerstboom, Netflix en het opmaken van alle shit aan eten en drinken die we voor de feestdagen hebben gekocht en gekregen. Goede prestatie geleverd, het is zo goed als op.
Jij?
Wij zijn nog niet 'verder'.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?
'Verder' is wel een relatief begrip hoor. Het kan ook gewoon zo zijn dat ik de hersencapaciteit niet heb om leven te combineren met FOK!ken. Zeer waarschijnlijk.quote:
Druk met al je hobby’s sport en vrienden bedoel je?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
'Verder' is wel een relatief begrip hoor. Het kan ook gewoon zo zijn dat ik de hersencapaciteit niet heb om leven te combineren met FOK!ken. Zeer waarschijnlijk.
Haha, FOK! heeft wel een hogere prioriteit dan vrienden en hobbies hoor. Daar ben ik al helemaal niet meer mee bezig.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Druk met al je hobby’s sport en vrienden bedoel je?
Klinkt lekker burgerlijk, had ik nooit achter jou gezochtquote:Op zondag 2 januari 2022 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, FOK! heeft wel een hogere prioriteit dan vrienden en hobbies hoor. Daar ben ik al helemaal niet meer mee bezig.
Ik heb nooit een heel avontuurlijk karakter gehad hoor. Mijn avontuurlijke kant is vilein reageren op een internetforum.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klinkt lekker burgerlijk, had ik nooit achter jou gezocht
En zelfs dat is nu gematigd.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nooit een heel avontuurlijk karakter gehad hoor. Mijn avontuurlijke kant is vilein reageren op een internetforum.
Vileine reacties gaan om het uit de context trekken van bestaande inhoud he. Als die er niet is, wordt het heel lastig...quote:
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:Debsterr kan bevestigen dat het bami moet zijn.
Zijn er niet veel meer van. Moet je het wel met kaneel lokje en mij doenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.
Nou, dan noem je er gelukkig wel een paar hoor. Lekker haten en stenen rapen. Maar ook Barbusse is er nog, is die niet al over zijn midlife crisis heen?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn er niet veel meer van. Moet je het wel met kaneel lokje en mij doen
Pardon? Haten en stenen rapen? Barb is voor altijd jong in looks en brain.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan noem je er gelukkig wel een paar hoor. Lekker haten en stenen rapen. Maar ook Barbusse is er nog, is die niet al over zijn midlife crisis heen?
Als je Debs niet kent dan mij ook niet denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.
Kaneel en Loka. Bij Barb moet toch ook al wat zijn veranderd toch? Tien jaar Unibet op Malta moet toch gaan vervelen, zelfs met Zweedse en Russische blondies als collega's.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pardon? Haten en stenen rapen? Barb is voor altijd jong in looks en brain.
Klopt hij zit nu op portugalquote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel en Loka. Bij Barb moet toch ook al wat zijn veranderd toch? Tien jaar Unibet op Malta moet toch gaan vervelen, zelfs met Zweedse en Russische blondies als collega's.
Ja ik dacht aan AlbinoBambi dus, maar verkeerde associatie. Kan best hoor, maar dan was je username toen niet Vaiana of Bami.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef Vaiana het volgende:
Maar als ik het me goed herinner heb ik jou misschien wel eens in Utrecht gezien twi. Alleen is dat voor mij ook dermate lang geleden dat ik niet alle usernames meer weet. 🙈
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan AlbinoBambi dus, maar verkeerde associatie. Kan best hoor, maar dan was je username toen niet Vaiana of Bami.
En nu doe ik hem gewoon uit de doeken. Hallo vrienden en vriendinnen van "Vaiana". Mooi man, gelijk weer een goede actie. En jazeker, goede ijsjes in Utrecht en je bent zelfs nog in Rotterdam bij ons thuis geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat ben ik wel.
Maar die username is dermate bekend in mijn sociale kring dat toen wij net begonnen met pogen een baby te maken ik daarover niet met die username wilde posten. En toen ben ik vervolgens volledig overgestapt op mijn kloon, want op het forum was dat toen al geen geheim meer.
Jawel hè! Ik begon aan mijn eigen herinnering te twijfelen, haha.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
En nu doe ik hem gewoon uit de doeken. Hallo vrienden en vriendinnen van "Vaiana". Mooi man, gelijk weer een goede actie. En jazeker, goede ijsjes in Utrecht en je bent zelfs nog in Rotterdam bij ons thuis geweest.
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet merkbaar hoor. Alleen maar liefde voor Barb
Nee joh die heeft een chick en een woningquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.
Gewoon settlen in een 2-onder-1-kapper in Vleuten met een labrador of lapjeskat dan toch?
Zeg wat?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.
Gewoon settlen in een 2-onder-1-kapper in Vleuten met een labrador of lapjeskat dan toch?
Ik is er mis met Portugal, judgement boy?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gesettled in Portugal? Waar ergens?
Zeker niet, al kan ik alleen over Lissabon en omgeving oordelen. Superleuke omgeving.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Wat
[..]
Ik is er mis met Portugal, judgement boy?
Blijft dus wachten op de zachte kant van Barbusse. Check.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Zolang ik vlakbij een cocktailbar met goed uitzicht en Michelin restaurants woon ben ik tevreden
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Hahaquote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben super vanilla wanneer nodigquote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Blijft dus wachten op de zachte kant van Barbusse. Check.
Nou volgens mij had jij die postcounts niet echt nodig :-Dquote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Haha
Deze taal, ongehoord.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Haha
Klopt. +1quote:Op zondag 2 januari 2022 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nou volgens mij had jij die postcounts niet echt nodig :-D
Waar zat jij vroeger dan? Want je komt mij niet bekend voor en ik ga ook al even meequote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt. +1
FOK! Blijft toch een rotsje in de branding. Zie gelukkig nog een redelijk aantal oudbies hier. Hoop wel dat er in 2022 beter gemodereerd wordt in de serieuzere fora. Maar goed.
Hoi
Vergelijk voor het gemak je userid eens met die van mij.. (of je moet al een nieuw userid hebben, al komt mij jou naam ook niet bekend voor van uit de oude tijd)quote:Op zondag 2 januari 2022 21:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar zat jij vroeger dan? Want je komt mij niet bekend voor en ik ga ook al even mee
Toen ging ik door het leven als lot88 en was ik moeilijk te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vergelijk voor het gemak je userid eens met die van mij.. (of je moet al een nieuw userid hebben, al komt mij jou naam ook niet bekend voor van uit de oude tijd)
Ik zat een beetje overal, nu vooral gc,nws,dig,r&p,sex,kpd,lif,k&w en vooral lezen. Vaak is al geschreven wat ik eventueel zou willen schrijven.
Lotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen ging ik door het leven als lot88 en was ik moeilijk te missengc r&p sex lif en kpd kwam
Ik ook.
Geen ideequote:Op zondag 2 januari 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch verdrietig dat je daar nooit onderdeel van hebt mogen zijn he
Had je graag wel even gelukkig nieuwjaar willen wensen andersquote:Op maandag 3 januari 2022 07:52 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk thuiswerken in deze tijd hoor. Hoe zwaar zou het zijn als je nu ook nog eens naar kantoor moest.
Lekker je collega's aflebberen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je graag wel even gelukkig nieuwjaar willen wensen anders
Zoenen in het printerhokquote:Op maandag 3 januari 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je graag wel even gelukkig nieuwjaar willen wensen anders
Aangenaam.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ben gister geweest, was best een beetje beroerd vannachtquote:
Bami.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:Debsterr kan bevestigen dat het bami moet zijn.
Q!quote:
Iedereen zit in een hoekje te huilen.quote:
Daarom moet je ook uit de buurt van de weegschaal blijven. #ProTipquote:Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen zit in een hoekje te huilen.
Waarheid wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uit de buurt van de weegschaal blijven. #ProTip
Nee johquote:Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen zit in een hoekje te huilen.
Wie had dat verwacht?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Vooralsnog voelt 2022 nog niet heel anders dan 2021
2020, tooquote:Op maandag 3 januari 2022 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Vooralsnog voelt 2022 nog niet heel anders dan 2021
New year, new me togggg?quote:
Daarom om 8.30 beginnen aan de mamobo.quote:
Traditie.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedere week weer een kans om jezelf teleur te stellen
Het begint al met de wekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedere week weer een kans om jezelf teleur te stellen
Millenial natuurlijk!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:11 schreef Barbusse het volgende:
2022 heeft van jullie allemaal zure boomers en/of emo millenials gemaakt
Boollenialsquote:
Nou ja, gemaakt. Ik was al een zeikerige millennial natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:11 schreef Barbusse het volgende:
2022 heeft van jullie allemaal zure boomers en/of emo millenials gemaakt
Vroeger was alles beter, ook het hijgerige gehuil van de jeugd, zou Q zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, gemaakt. Ik was al een zeikerige millennial natuurlijk.
Zal ik je pohi van twee maanden geleden er weer bijpakken?quote:
Denk je dat ik Alzheimer heb en maak je je zorgen om me?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je pohi van twee maanden geleden er weer bijpakken?
Kom je naar NL?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet trouwens deze maand nog een digitaal vaccinatiebewijs, boostershot èn negatieve test regelen voordat ik naar NL kan reizen. Perkele
Ook test als je prik en booster heb? onzin zeg!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet trouwens deze maand nog een digitaal vaccinatiebewijs, boostershot èn negatieve test regelen voordat ik naar NL kan reizen. Perkele
Als alles mee zit van 15 t/m 23 januari, voornamelijk Amsterdamquote:Op maandag 3 januari 2022 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je naar NL?Wanneer en waar?
Ze zijn hier echt behoorlijk streng in ja. Maar misschien dat regels nog wijzigen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook test als je prik en booster heb? onzin zeg!
Prik en booster voorkomt nauwelijks besmetting. Met Omicron al helemaal niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook test als je prik en booster heb? onzin zeg!
Alsof dat nog wat uitmaakt met alle besmettingen die we hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Prik en booster voorkomt nauwelijks besmetting. Met Omicron al helemaal niet.
Leuk! Werkgerelateerd neem ik aan?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als alles mee zit van 15 t/m 23 januari, voornamelijk Amsterdam
Het dichtstbijzijnde testcentrum zit in het wijnmuseum trouwens, dat is dan wel weer een cultureel verantwoord meevallertje![]()
![]()
Een ouderwetse fluitketel.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waterkoker sinds zaterdag kapot. Dus nu heel ouderwets met een pannetje water koken en het dan overgieten in een thermoskan om thee te kunnen drinkenZou eigenlijk een theepot met theelichtje moeten zijn, of met zo'n theemuts. Dan is het ouderwetse plaatje helemaal compleet
En het vuur maken door twee stokjes tegen elkaar aan te wrijven!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waterkoker sinds zaterdag kapot. Dus nu heel ouderwets met een pannetje water koken en het dan overgieten in een thermoskan om thee te kunnen drinkenZou eigenlijk een theepot met theelichtje moeten zijn, of met zo'n theemuts. Dan is het ouderwetse plaatje helemaal compleet
Echt? *rent naar buiten *quote:Op maandag 3 januari 2022 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Eerst knopjes van de bloembollen zichtbaar boven de grond![]()
Yes, voor werk. Maar wil wel even gebruik maken van de situatie om m'n ouders even te bezoeken. En zal ik doen!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk! Werkgerelateerd neem ik aan?
Als je zin en tijd hebt in een rondje Amersfoort oid, let me know
Weet je zeker dat je daar voor coronatest terecht kan, ipv wijntesten/proeven?
Ojaquote:
Ojaquote:Op maandag 3 januari 2022 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En het vuur maken door twee stokjes tegen elkaar aan te wrijven!
Ja, nicequote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, voor werk. Maar wil wel even gebruik maken van de situatie om m'n ouders even te bezoeken. En zal ik doen!
Is goed geregeld toch? Test doen, daarna wijn testen terwijl je wacht op het resultaat
https://wow.pt/covid-19-tests/
Ik heb er nog wel één staan die over is, als je omhoog zit?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks voor het aanbodquote:Op maandag 3 januari 2022 15:55 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel één staan die over is, als je omhoog zit?
Is in de kast beland toen onze Quooker geïnstalleerd werd.
Helemaal moeke stijlquote:Op maandag 3 januari 2022 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een heleboel zee hier dus wil best wat opsturen?quote:
Met Unox muts ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel zee hier dus wil best wat opsturen?
Dat is wel erg vroeg om er klaar mee te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:35 schreef ArTiC het volgende:
Laptop opgestart, teams chat van gisteren bekeken, klaar ermee voor vandaag
Waar is Barb voor de dimobo?
Heb ik niet, dus nee.quote:
Present!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:35 schreef ArTiC het volgende:
Tegenvaller dit.quote:
We hadden gewoon daar moeten blijven....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:35 schreef ArTiC het volgende:
Vorige week alles wat gisteren moest gebeuren uitgeschreven, gisteren om 8:15 al: ik weet niet wat ik moet doen? Hoe moet dit? Had iemand mij niet even kunnen bellen wat ik moet doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg om er klaar mee te zijn.
Dat is welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vorige week alles wat gisteren moest gebeuren uitgeschreven, gisteren om 8:15 al: ik weet niet wat ik moet doen? Hoe moet dit? Had iemand mij niet even kunnen bellen wat ik moet doen?
Resultaat, het is doorgeschoven naar mijn agenda vandaag
Heerlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:50 schreef Barbusse het volgende:
Na een onnatuurlijk warm en zonnig oud&nieuw is 2022 nu echt begonnen met storm en regen![]()
Als je in je warme bedje ligt wel.quote:
Waarom moet je naar buiten dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je in je warme bedje ligt wel.
Dingen doen. Gelukkig niet nu direct, hopelijk klaart het op.quote:
Dingen? Daar heb ik wel eens over gelezen. In een geschiedenisboek geloof ik.quote:
quote:
Ik krijg net een appie van de GGZ dat ik over tijd ben met mijn booster halen.. like wtf?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Boostert zit erin, ik mag blijven reizen.
Creepy shit, ik heb geen app, geen QR, geen enkele digitale registratie vwb covid, niks..quote:Het is nog altijd mogelijk om op zeer korte termijn een afspraak voor de booster vaccinatie in te plannen op de vaccinatielocatie in Venray. Het adres is: De Voorde 40. Maak online uw afspraak. Groet, GGD Limburg-Noord. PS: als u al een booster heeft gekregen of een afspraak heeft gemaakt, kunt u dit bericht negeren
Ik kreeg hem ook. Venray is nog wel in de buurt.... maar hoorde al iets over neppe smsjes van de GGD.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg net een appie van de GGZ dat ik over tijd ben met mijn booster halen.. like wtf?
[..]
Creepy shit, ik heb geen app, geen QR, geen enkele digitale registratie vwb covid, niks..
Ja, kan kloppen, dat nummer halen ze uit je DigiD-gegevens geloof ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg net een appie van de GGZ dat ik over tijd ben met mijn booster halen.. like wtf?
[..]
Creepy shit, ik heb geen app, geen QR, geen enkele digitale registratie vwb covid, niks..
Het was ook file voor de afslag richting priklocatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:26 schreef rival het volgende:
Ik moet 's ochtends langs de boosterlocatie rijden om naar mn werk te gaan.
Fucking verkeerschaos elke dag
Ik begrijp nu wel waarom sommige mensen verkeersregelaars aanrijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook file voor de afslag richting priklocatie.
Lachend langsgefietst.
Nah, alleen als ze wazige instructies geven. De meeste staan er immers niet om je te jennen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom sommige mensen verkeersregelaars aanrijden
Volgens mij is mensen jennen juist de taakomschrijvingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, alleen als ze wazige instructies geven. De meeste staan er immers niet om je te jennen.
Alleen BMW-rijders (en terecht)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is mensen jennen juist de taakomschrijving![]()
BMW rijdersquote:
Met die blik zie ik ze inderdaad kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Met die blik zie ik ze inderdaad kijken.Je schreef "ze maken zich schreeuwend uit de voeten voor die wegpiraat" verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
NEVER FORGETquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt wel indruk gemaakt met je tomatensoepje als ze je daar specifiek om herinnerenjbpaniek.gif
Eigenlijk is het de Italiaanse bol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt wel indruk gemaakt met je tomatensoepje als ze je daar specifiek om herinnerenjbpaniek.gif
Mwah, leek wel legit.. ik vind het nogal een beetje 'Leger des Heils'-style.. en daar word ik doorgaans een beetje recalcitrant vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook. Venray is nog wel in de buurt.... maar hoorde al iets over neppe smsjes van de GGD.
Sowieso lastig, zit in Frankfurt.. kom hem maar effe brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan kloppen, dat nummer halen ze uit je DigiD-gegevens geloof ik.
Niet dat dat vlekkeloos verloopt, vriend kreeg een sms (die zat ook al van de fuck is dit) dat 'ie afspraak mocht inplannen, maar die staat blijkbaar ergens geregistreerd als risicogeval zonder reden daarvoor.(GGD en foutloos blijft een ding, al is het prikken zelf serieus strak geregeld)
Zou de sms gewoon negeren als je er nog geen haast mee hebt. Ik wilde vooral een locatie die me een béétje uitkwam en dat was toevallig vandaag al.
Vergeet de soep niet. Die knul leefde op soepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nooit meer aan gedacht tot de Italiaanse bol vandaag.
We kunnen alleen maar hopen dat zijn vriendin lekker kookt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeet de soep niet. Die knul leefde op soep
Al die fokkers die ons hebben ingeruild voor een vrouw. Die lui hebben echt verkeerde prioriteiten. Dino, Hosti, Rex Vinnie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat zijn vriendin lekker kookt.
Allemaal onder de plak.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Al die fokkers die ons hebben ingeruild voor een vrouw. Die lui hebben echt verkeerde prioriteiten. Dino, Hosti, Rex Vinnie.
Neuh.quote:
Daarom moet je ook een fok!ster daten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Al die fokkers die ons hebben ingeruild voor een vrouw. Die lui hebben echt verkeerde prioriteiten. Dino, Hosti, Rex Vinnie.
En Q. Vergeet vooral Q niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het verraad doet nog steeds pijn he?quote:
Jij bent een wijsmanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een fok!ster daten natuurlijk
Bier.quote:
Nee, wappie.quote:
Qappiequote:
I already let myself outquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
De Qualiteit is weer ver te zoeken, Barb
M'n stukgewaaide plantjes zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Q. het volgende:
Komende week alleen maar regen!![]()
Goed voor de plantjes!
Heb je tegenwoordig ook een mooie tuin? Of zit je achter de geraniums?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Q. het volgende:
Komende week alleen maar regen!![]()
Goed voor de plantjes!
Nou ja, mooi. Er kan een Boeing landen in geval van nood, mooi strak betegeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook een mooie tuin? Of zit je achter de geraniums?
Theoretische zon.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Zon? Waar ben jij heen verhuisd dat je zon hebt
Lekker kopje thee welquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die.
Daar vind ik niks aan, word ik niet warm van.
Als je toch al nooit naar buiten ging, wat is het nut van een tuin dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, mooi. Er kan een Boeing landen in geval van nood, mooi strak betegeld.Had nog geen prioriteit maar dat gaat zeker veel groener worden. Lekker tuintje hoor, 75 m2 op het Westzuidwesten dus genoeg zon.
Daar heb je STING toch voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die.
Daar vind ik niks aan, word ik niet warm van.
Voor de katten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je toch al nooit naar buiten ging, wat is het nut van een tuin dan?
Die krijgen spontaan paniekaanvallen van al die ruimte johquote:
SCHANDALIG!quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet ook wel eens hard werken.
bierkratopslagquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je toch al nooit naar buiten ging, wat is het nut van een tuin dan?
Gewoon uit je overwaarde betalen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
De nieuwe PC moest toch ergens van bekostigd worden
Hoe lang moet je daar nog heen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Mssn tijd dat ik ook eens ga drinken en die middagborrel invoer. Ben nu al klaar met dat hele werk en Amsterdam.
Volgorde wordt nog bepaald
Het mag nog he?!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Ang3l het volgende:
ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR EN ZO EN KEI VEEL GELUK EN GEZONDHEID EN SEKSPARTNERS GEWENSD DIT DAT ALLES!!!!
Dus.
Ook hoi.
Tot de 6e toch?quote:
Van mij mag je mij altijd de beste wensen toewensen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot de 6e toch?
Dit is mijn eerste werkdag pas weer dus vandaar.
Ik denk dat ik ruzie heb als ik veel sekspartners heb.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Ang3l het volgende:
ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR EN ZO EN KEI VEEL GELUK EN GEZONDHEID EN SEKSPARTNERS GEWENST DIT DAT ALLES!!!!
Dus.
Ook hoi.
Het gaat flink los, zo post-O&N.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Debsterr het volgende:
Collega met wie ik maandag op kantoor was heeft positieve GGD test.
Hallo thuiskantoor.
Mjah, ik betwijfel ook of dit voldoende contact is geweest om risico te lopen, zeker aangezien ik mijn booster er zondag al in had zitten. Maarjaaaa zekere voor het onzekere he.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat flink los, zo post-O&N.
En genoeg mensen die vooraf een thuistest hadden gedaan die negatief was, en die nu allemaal positioef testen.
We gaan t zien, we gaan t meemaken. Zondag de booster.
Onder de vijf houden dan maar want schijnbaar is dat prima.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie heb als ik veel sekspartners heb.
Die booster doet niet veel binnen 1 dag hequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ik betwijfel ook of dit voldoende contact is geweest om risico te lopen, zeker aangezien ik mijn booster er zondag al in had zitten. Maarjaaaa zekere voor het onzekere he.
oh wauw.. kut zeg!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De hele maand. Laatste dag zou 28januari zijn.
Echt nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die booster doet niet veel binnen 1 dag he
Als je nu corona hebt dan heb je dubbele booster, misschien krijg je dan superpowers!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt niet?
Hihi nee weet ik. IJdele hoop.
Sowieso is Debsterr een prima superheldennaam dus die heeft ze al mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je nu corona hebt dan heb je dubbele booster, misschien krijg je dan superpowers!
Eens!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso is Debsterr een prima superheldennaam dus die heeft ze al mee.
The Debsterr!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso is Debsterr een prima superheldennaam dus die heeft ze al mee.
Ja, jij hoopt dat mijn man meekomt natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Debsterr!![]()
Ik zou d'r bellen bij paniek!
Wat is dit toch weer voor een flauwe insinuatie?!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, jij hoopt dat mijn man meekomt natuurlijk.
Dat is Corrie natuurlijk!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dit toch weer voor een flauwe insinuatie?!
Klopt.
Superhelden hebben toch meestal een sidekick?
O ja, shit.quote:
Vaak hebben ze ook van die strakke pakjes aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dit toch weer voor een flauwe insinuatie?!
Klopt.
Superhelden hebben toch meestal een sidekick?
omg, Is ze snel bang?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Corries superpower is over je heen zeiken als ze bang is, trouwens. Weet niet zo goed wat je er aan hebt.
Er zijn mensen die dat voor hun hobby doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak hebben ze ook van die strakke pakjes aan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Corries superpower is over je heen zeiken als ze bang is, trouwens. Weet niet zo goed wat je er aan hebt.
Was met oud&nieuw, KM droeg haar naar de auto en toen kon hij een ander pak aantrekkenquote:
Vuurwerk is ook eng!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was met oud&nieuw, KM droeg haar naar de auto en toen kon hij een ander pak aantrekken.
Is dit een van je goede voornemens voor 2022?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat voor hun hobby doen.
Goede voornemensquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit een van je goede voornemens voor 2022?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |