Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hele andere vraag, doen jullie mosterd in de koelkast na opening?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de zekerheid; heb je het dan over het openen van de mosterd of het openen van de koelkast?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja na de maaltijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
😂quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Vlieland is niet bepaald rustig met oud en nieuw
De traditie hier is blijkbaar dat een hoop jeugd op brommers zonder uitlaat door het dorp/de dorpsstraat rijden.
Wijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
[..]
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Dat vertel ik volgend jaar wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?
Terecht!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik drukte van schrik op de rapporteerknop.
Maarre... Hoiquote:
Grrrrquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
Niks zo fijn als een Nutellabol om nieuwjaarsdag mee te beginnen.
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.quote:
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januariquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.
Hij smaakte weer prima ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januari
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?quote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Keukenkastjes schoongemaakt.
Wat een truttig begin van 2022
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..
Goede jaarwisseling gehad?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.
Prima avondje, ben er niet zo van. Gewoon op tijd alles vanuit het slaapkamerraam bekijken en niet lang na middernacht slapenquote:
Geen speciaal voer gekocht dus hoef ook niets op te eten. Kerstboom is al foetsie. Was al trots dat ik tot 00.00 mijn ogen kon openhoudenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Prima avondje, ben er niet zo van. Gewoon op tijd alles vanuit het slaapkamerraam bekijken en niet lang na middernacht slapenNu nog een weekendje gevuld met het opruimen van de kerstboom, Netflix en het opmaken van alle shit aan eten en drinken die we voor de feestdagen hebben gekocht en gekregen. Goede prestatie geleverd, het is zo goed als op.
Jij?
Wij zijn nog niet 'verder'.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?
'Verder' is wel een relatief begrip hoor. Het kan ook gewoon zo zijn dat ik de hersencapaciteit niet heb om leven te combineren met FOK!ken. Zeer waarschijnlijk.quote:
Druk met al je hobby’s sport en vrienden bedoel je?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
'Verder' is wel een relatief begrip hoor. Het kan ook gewoon zo zijn dat ik de hersencapaciteit niet heb om leven te combineren met FOK!ken. Zeer waarschijnlijk.
Haha, FOK! heeft wel een hogere prioriteit dan vrienden en hobbies hoor. Daar ben ik al helemaal niet meer mee bezig.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Druk met al je hobby’s sport en vrienden bedoel je?
Klinkt lekker burgerlijk, had ik nooit achter jou gezochtquote:Op zondag 2 januari 2022 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, FOK! heeft wel een hogere prioriteit dan vrienden en hobbies hoor. Daar ben ik al helemaal niet meer mee bezig.
Ik heb nooit een heel avontuurlijk karakter gehad hoor. Mijn avontuurlijke kant is vilein reageren op een internetforum.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klinkt lekker burgerlijk, had ik nooit achter jou gezocht
En zelfs dat is nu gematigd.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nooit een heel avontuurlijk karakter gehad hoor. Mijn avontuurlijke kant is vilein reageren op een internetforum.
Vileine reacties gaan om het uit de context trekken van bestaande inhoud he. Als die er niet is, wordt het heel lastig...quote:
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:Debsterr kan bevestigen dat het bami moet zijn.
Zijn er niet veel meer van. Moet je het wel met kaneel lokje en mij doenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.
Nou, dan noem je er gelukkig wel een paar hoor. Lekker haten en stenen rapen. Maar ook Barbusse is er nog, is die niet al over zijn midlife crisis heen?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn er niet veel meer van. Moet je het wel met kaneel lokje en mij doen
Pardon? Haten en stenen rapen? Barb is voor altijd jong in looks en brain.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan noem je er gelukkig wel een paar hoor. Lekker haten en stenen rapen. Maar ook Barbusse is er nog, is die niet al over zijn midlife crisis heen?
Als je Debs niet kent dan mij ook niet denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ah oke. Geen idee wie Debsterr is, maar ik geloof hem. Of haar. Was even in de war in mijn zoektocht naar oude bekenden.
Kaneel en Loka. Bij Barb moet toch ook al wat zijn veranderd toch? Tien jaar Unibet op Malta moet toch gaan vervelen, zelfs met Zweedse en Russische blondies als collega's.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pardon? Haten en stenen rapen? Barb is voor altijd jong in looks en brain.
Klopt hij zit nu op portugalquote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel en Loka. Bij Barb moet toch ook al wat zijn veranderd toch? Tien jaar Unibet op Malta moet toch gaan vervelen, zelfs met Zweedse en Russische blondies als collega's.
Ja ik dacht aan AlbinoBambi dus, maar verkeerde associatie. Kan best hoor, maar dan was je username toen niet Vaiana of Bami.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef Vaiana het volgende:
Maar als ik het me goed herinner heb ik jou misschien wel eens in Utrecht gezien twi. Alleen is dat voor mij ook dermate lang geleden dat ik niet alle usernames meer weet. 🙈
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan AlbinoBambi dus, maar verkeerde associatie. Kan best hoor, maar dan was je username toen niet Vaiana of Bami.
En nu doe ik hem gewoon uit de doeken. Hallo vrienden en vriendinnen van "Vaiana". Mooi man, gelijk weer een goede actie. En jazeker, goede ijsjes in Utrecht en je bent zelfs nog in Rotterdam bij ons thuis geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat ben ik wel.
Maar die username is dermate bekend in mijn sociale kring dat toen wij net begonnen met pogen een baby te maken ik daarover niet met die username wilde posten. En toen ben ik vervolgens volledig overgestapt op mijn kloon, want op het forum was dat toen al geen geheim meer.
Jawel hè! Ik begon aan mijn eigen herinnering te twijfelen, haha.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
En nu doe ik hem gewoon uit de doeken. Hallo vrienden en vriendinnen van "Vaiana". Mooi man, gelijk weer een goede actie. En jazeker, goede ijsjes in Utrecht en je bent zelfs nog in Rotterdam bij ons thuis geweest.
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet merkbaar hoor. Alleen maar liefde voor Barb
Nee joh die heeft een chick en een woningquote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.
Gewoon settlen in een 2-onder-1-kapper in Vleuten met een labrador of lapjeskat dan toch?
Zeg wat?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Niet merkbaar? Hij woont in Portugal. Vermoedelijk single.
Gewoon settlen in een 2-onder-1-kapper in Vleuten met een labrador of lapjeskat dan toch?
Ik is er mis met Portugal, judgement boy?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gesettled in Portugal? Waar ergens?
Zeker niet, al kan ik alleen over Lissabon en omgeving oordelen. Superleuke omgeving.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Wat
[..]
Ik is er mis met Portugal, judgement boy?
Blijft dus wachten op de zachte kant van Barbusse. Check.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Zolang ik vlakbij een cocktailbar met goed uitzicht en Michelin restaurants woon ben ik tevreden
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Hahaquote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben super vanilla wanneer nodigquote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Blijft dus wachten op de zachte kant van Barbusse. Check.
Nou volgens mij had jij die postcounts niet echt nodig :-Dquote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Haha
Deze taal, ongehoord.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope. Van veel posten naar meer lezen. We worden ouder en hoeven niet meer geil te worden van postcounts. Haha
Klopt. +1quote:Op zondag 2 januari 2022 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nou volgens mij had jij die postcounts niet echt nodig :-D
Waar zat jij vroeger dan? Want je komt mij niet bekend voor en ik ga ook al even meequote:Op zondag 2 januari 2022 21:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt. +1
FOK! Blijft toch een rotsje in de branding. Zie gelukkig nog een redelijk aantal oudbies hier. Hoop wel dat er in 2022 beter gemodereerd wordt in de serieuzere fora. Maar goed.
Hoi
Vergelijk voor het gemak je userid eens met die van mij.. (of je moet al een nieuw userid hebben, al komt mij jou naam ook niet bekend voor van uit de oude tijd)quote:Op zondag 2 januari 2022 21:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar zat jij vroeger dan? Want je komt mij niet bekend voor en ik ga ook al even mee
Toen ging ik door het leven als lot88 en was ik moeilijk te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vergelijk voor het gemak je userid eens met die van mij.. (of je moet al een nieuw userid hebben, al komt mij jou naam ook niet bekend voor van uit de oude tijd)
Ik zat een beetje overal, nu vooral gc,nws,dig,r&p,sex,kpd,lif,k&w en vooral lezen. Vaak is al geschreven wat ik eventueel zou willen schrijven.
Lotquote:Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen ging ik door het leven als lot88 en was ik moeilijk te missengc r&p sex lif en kpd kwam
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |