Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hele andere vraag, doen jullie mosterd in de koelkast na opening?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de zekerheid; heb je het dan over het openen van de mosterd of het openen van de koelkast?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja na de maaltijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
😂quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, de vuilnisbak is goed genoeg, dat hoeft niet in de koelkast joh.
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Vlieland is niet bepaald rustig met oud en nieuw
De traditie hier is blijkbaar dat een hoop jeugd op brommers zonder uitlaat door het dorp/de dorpsstraat rijden.
Wijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
[..]
Wie verzint het dan ook om naar Vlieland te gaan?
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Dat vertel ik volgend jaar wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo dan, leef jij ook nog? Hoe is het?
Terecht!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik drukte van schrik op de rapporteerknop.
Maarre... Hoiquote:
Grrrrquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
Niks zo fijn als een Nutellabol om nieuwjaarsdag mee te beginnen.
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.quote:
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januariquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je geen foto geappt om je te tergen dus dat is best lief vind ik.
Hij smaakte weer prima ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stiekem wel jammer, was hij werkelijk zo lekker als ik denk? Misschien volgend jaar nog 1,1 kilo er af zien te krijgen voor 7 januari
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel in 2022 gepost hebben, dus bij deze mijn post voor dit jaar
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?quote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Keukenkastjes schoongemaakt.
Wat een truttig begin van 2022
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus over ouwe knarren die nog op FOK! zitten gesproken. Jaarlijks rondje nieuwjaarswensen in oude topics?
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent nu zelf ook wel een beetje een oude knar..
Goede jaarwisseling gehad?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik altijd al geweest, nu haalt de leeftijd het eindelijk een beetje in.
Prima avondje, ben er niet zo van. Gewoon op tijd alles vanuit het slaapkamerraam bekijken en niet lang na middernacht slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |