gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Is het eigenlijk nog Corona of heb ik een memo gemist? Het is hier ter stede een oudjaarsdag als alle anderen. Er zijn grote groepen op straat, het vuurwerk knalt rijkelijk…
je wilt het niet zien?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Den Haag wordt ook al veel vuurwerk afgestoken. Heb de gordijnen dicht gedaan
Bel de wouten!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Den Haag wordt ook al veel vuurwerk afgestoken. Heb de gordijnen dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een hartaanval gehad. Morgen naar Spanje, dus ik alvast de Passenger Locator Form invullen. Daarvoor heb ik mijn Internationale QR nodig, zegt de Coronacheck app ineens dat ik deze niet meer kan aanmaken omdat mijn vaccin (Janssen van precies een halfjaar en twee dagen oud) niet meer geldig was. Zelden zo geschrokken
Gelukkig bleek het een bug te zijn en was het met een update verholpen
FOK OMT-lid @Oliver23 is het hiermee eens.quote:
Wel op tijd terugkomen als je geen hotel hebt h?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef popje het volgende:
Happy New Fok jaar uit Antwerpen leute!
quote:NS waarschuwt reizigers tijdig uit Belgi terug te keren
De NS heeft Nederlandse reizigers die naar Belgi trokken erop gewezen dat de treinen vanuit Belgi na 20.00 uur niet meer rijden. Zo wil de spoorwegmaatschappij voorkomen dat mensen niet meer tijdig terug zijn voor de jaarwisseling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Waar zit jij eigenlijk zelf normaal?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
Groetjes allen vanuit Spanje.![]()
Vandaag een mega gave hike gedaan bij een of ander zoutmeer en een woestijnachtige omgeving.
We zijn nu op bezoek bij vrienden in omgeving Torrevieja.
Straks hamburger eten en speciaalbiertje drinken.
Goeie shit. 🤘🏻
Oh en fijne jaarwisseling allemaal!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel op tijd terugkomen als je geen hotel hebt h?
[..]Www.cbr.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Vlakbij Fuengirola. Andalucaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk zelf normaal?
Fijne jaarwisseling!
Ah, verder naar het zuiden. Ik herkende Torrevieja, vandaar. Ik kwam geregeld iets verder naar boven, Alicante/Benidorm/Altea/Alfas del pi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vlakbij Fuengirola. Andaluca
Jij ook! (de jaarwisseling, of je binnen blijft moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:01 schreef capricia het volgende:
Fijne jaarwisseling!
En blijf binnen allemaal h.
Ik ben binnenquote:
Had niet gehoeven toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef capricia het volgende:
Deze is trouwens wel goed hoor.zo jammer dan de beste man overleden is.
[ twitter ]
Alvast welterusten, pik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:02 schreef DonDruiper het volgende:
Prettig uiteinde en op naar een maatregel-vrij 2022.
Ga om 2200 naar bed.
Tot dat die de anti-vax tour op ging kon ik hem nog redelijk volgen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef capricia het volgende:
Deze is trouwens wel goed hoor.zo jammer dan de beste man overleden is.
[ twitter ]
Herkenbaar. In Hellevoetsluis overigens. Gaat er vandaag wel harder aan toe (arme kat) maar rest van de maand ook al flink mogen genietenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hier sinds 4 weken geleden al. Maar ik woon ook dicht op de Belgische grens maar heb in december nog geen dag gehad dat er geen vuurwerk te zien of te horen was. Met kerst leek het wel oud en nieuw hoeveel de lucht in ging.
De enige keer dat ik hoop dat er mensen zijn die werk verliezen: de mods van CORquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Is het al tijd voor de nieuwjaarswensen ja?
Mijn wens is dat we volgend jaar op deze datum grotendeels van de ontwrichtende werking van het virus zijn verlost en dat COR dan is gesloten en naar het FOK!-archief verplaatst.
Prettige jaarwisseling allen
Ik nog een uurtje eerder denk ik. De tijd van wilde feesten met veel drank en drugs ligt al een hele poos achter me. Oma moet goed slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:02 schreef DonDruiper het volgende:
Prettig uiteinde en op naar een maatregel-vrij 2022.
Ga om 2200 naar bed.
Heerlijk, die 2 cruciale weken 👍👍👍quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:29 schreef _serial_ het volgende:
Daling coronapatinten gunstig voorteken? ’Half januari weten we meer’
Jaaaaaa daar issie weer, nog 2 weken!
Ja, zo kan je elke lockdown verlengen. Maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Heerlijk, die 2 cruciale weken 👍👍👍
Siiiiiuuuuu, 2022 wordt even kut als 2021quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:29 schreef _serial_ het volgende:
Daling coronapatinten gunstig voorteken? ’Half januari weten we meer’
Jaaaaaa daar issie weer, nog 2 weken!
11-54 voor all, 23-69 voor male?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:44 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Fijn hoor die prik voor de jonge tieners onder ons 🥲
Dus geen jongens meer prikken met Pfizer, lijkt de conclusie.quote:
Ben wel benieuwd hoe zich dat in Nederland verhoudt...quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:44 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Fijn hoor die prik voor de jonge tieners onder ons 🥲
Ach ja, volgens een hele set virologen blijft corona pandemisch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)-verkoudsheidsvirus/
"De omikronvariant van het coronavirus is geen ticket uit de pandemie, zei viroloog Ab Osterhaus gisteren bij Op1. Maar het is volgens hem wel een mildere versie. Hij denkt dan ook dat corona zich de komende tijd zal ontwikkelen tot een verkoudsheidsvirus."
Zitten we dan met 2 vaccins in de arm en een verstopte neus in quarantaine.
Hoezo denk je dat als het zich ontwikkelt tot een simpele verkoudheid in de toekomst er quarantaines afgekondigd zouden worden? Lijkt me geen enkele reden om dat te veronderstellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:11 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)-verkoudsheidsvirus/
"De omikronvariant van het coronavirus is geen ticket uit de pandemie, zei viroloog Ab Osterhaus gisteren bij Op1. Maar het is volgens hem wel een mildere versie. Hij denkt dan ook dat corona zich de komende tijd zal ontwikkelen tot een verkoudsheidsvirus."
Zitten we dan met 2 vaccins in de arm en een verstopte neus in quarantaine.
Nou zoals het nu lijkt moeten we voor Omikron wat voor de meeste mensen een verkoudheid zal zijn voorlopig nog in quarantaine...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat als het zich ontwikkelt tot een simpele verkoudheid in de toekomst er quarantaines afgekondigd zouden worden? Lijkt me geen enkele reden om dat te veronderstellen.
Ja, maar dat heeft te maken met de risico's op de al overbelaste ziekenhuis-/IC-zorg en is vrij simpel uit te leggen daarmee. Als dat weg valt zie ik niet in waarom verwacht zou worden dat dan ook quarantaines ingesteld worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef popje het volgende:
[..]
Nou zoals het nu lijkt moeten we voor Omikron wat voor de meeste mensen een verkoudheid zal zijn voorlopig nog in quarantaine...
We hebben voor griep ook nooit quarantaine gehad...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft te maken met de risico's op de al overbelaste ziekenhuis-/IC-zorg en is vrij simpel uit te leggen daarmee. Als dat weg valt zie ik niet in waarom verwacht zou worden dat dan ook quarantaines ingesteld worden.
Of we stoppen met onze testverslaving.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef popje het volgende:
[..]
Nou zoals het nu lijkt moeten we voor Omikron wat voor de meeste mensen een verkoudheid zal zijn voorlopig nog in quarantaine...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |