gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Is het eigenlijk nog Corona of heb ik een memo gemist? Het is hier ter stede een oudjaarsdag als alle anderen. Er zijn grote groepen op straat, het vuurwerk knalt rijkelijk…
je wilt het niet zien?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Den Haag wordt ook al veel vuurwerk afgestoken. Heb de gordijnen dicht gedaan
Bel de wouten!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Den Haag wordt ook al veel vuurwerk afgestoken. Heb de gordijnen dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een hartaanval gehad. Morgen naar Spanje, dus ik alvast de Passenger Locator Form invullen. Daarvoor heb ik mijn Internationale QR nodig, zegt de Coronacheck app ineens dat ik deze niet meer kan aanmaken omdat mijn vaccin (Janssen van precies een halfjaar en twee dagen oud) niet meer geldig was. Zelden zo geschrokken
Gelukkig bleek het een bug te zijn en was het met een update verholpen
FOK OMT-lid @Oliver23 is het hiermee eens.quote:
Wel op tijd terugkomen als je geen hotel hebt hè?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef popje het volgende:
Happy New Fok jaar uit Antwerpen leute!
quote:NS waarschuwt reizigers tijdig uit België terug te keren
De NS heeft Nederlandse reizigers die naar België trokken erop gewezen dat de treinen vanuit België na 20.00 uur niet meer rijden. Zo wil de spoorwegmaatschappij voorkomen dat mensen niet meer tijdig terug zijn voor de jaarwisseling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Waar zit jij eigenlijk zelf normaal?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
Groetjes allen vanuit Spanje.![]()
Vandaag een mega gave hike gedaan bij een of ander zoutmeer en een woestijnachtige omgeving.
We zijn nu op bezoek bij vrienden in omgeving Torrevieja.
Straks hamburger eten en speciaalbiertje drinken.
Goeie shit. 🤘🏻
Oh en fijne jaarwisseling allemaal!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel op tijd terugkomen als je geen hotel hebt hè?
[..]Www.cbr.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Vlakbij Fuengirola. Andalucíaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk zelf normaal?
Fijne jaarwisseling!
Ah, verder naar het zuiden. Ik herkende Torrevieja, vandaar. Ik kwam geregeld iets verder naar boven, Alicante/Benidorm/Altea/Alfas del pi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vlakbij Fuengirola. Andalucía
Jij ook! (de jaarwisseling, of je binnen blijft moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:01 schreef capricia het volgende:
Fijne jaarwisseling!
En blijf binnen allemaal hè.
Ik ben binnenquote:
Had niet gehoeven toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef capricia het volgende:
Deze is trouwens wel goed hoor.zo jammer dan de beste man overleden is.
[ twitter ]
Alvast welterusten, pik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:02 schreef DonDruiper het volgende:
Prettig uiteinde en op naar een maatregel-vrij 2022.
Ga om 2200 naar bed.
Tot dat die de anti-vax tour op ging kon ik hem nog redelijk volgen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef capricia het volgende:
Deze is trouwens wel goed hoor.zo jammer dan de beste man overleden is.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |