SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober![]()
Tweeledig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. Wat is de strekking ?
Een dat de schoolsluiting als zo danig niet fatsoenlijk onderbouwd is en bijzonder schadelijk en dus moet stoppen. En twee dat de onderbouwing voor de harde lockdown ook steeds dunner wordt door nieuwe data.zie email 27 oktober![]()
Vertel jij dan maar eens wat het nut is van vaccineren van mensen die nagenoeg geen gevaar lopen. En nee, dan heb ik het niet over corona vaccins.quote:![]()
Het zal mijn bias zijn. Maar de nieuwe data (UK, NY, met omicron) is dat er meer kinderen dan ooit opgenomen worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tweeledig.
Een dat de schoolsluiting als zo danig niet fatsoenlijk onderbouwd is en bijzonder schadelijk en dus moet stoppen. En twee dat de onderbouwing voor de harde lockdown ook steeds dunner wordt door nieuwe data.
Ik ben er helemaal niet gerust op. De ventilatie is hier helemaal niet op orde. En niemand is daar mee bezig geweest de 3 weken dat de basisscholen gesloten waren."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Schiet het omhoog?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zal mijn bias zijn. Maar de nieuwe data (UK, NY, met omicron) is dat er meer kinderen dan ooit opgenomen worden.
Ik ben er helemaal niet gerust op. De ventilatie is hier helemaal niet op orde. En niemand is daar mee bezig geweest de 3 weken dat de basisscholen gesloten waren."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Gran Canaria is in elk geval de geplande avondklok voor Oud & Nieuw, 1, 2 jan en 3 koningen afgeschoten door de rechtbankquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel benieuwd wat het volgende EU land is die in een lockdown schiet. Neig naar Frankrijk of Spanje.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wordt er uberhaupt vanuit het kabinet gewerkt aan het verbeteren van ventilatie en het verhogen van de IC-capaciteit?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zal mijn bias zijn. Maar de nieuwe data (UK, NY, met omicron) is dat er meer kinderen dan ooit opgenomen worden.
Ik ben er helemaal niet gerust op. De ventilatie is hier helemaal niet op orde. En niemand is daar mee bezig geweest de 3 weken dat de basisscholen gesloten waren.![]()
Het is wat het is. Maar de beste maatregelen qua ventilatie zijn hier niet genomen.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Naja iedereen komt aan de beurt maar ik wens niemand een ziekenhuisopname of erger toe."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja een verdubbeling, maar alsnog heb je het over tientallen aan opnames in de UK toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet gerust op. De ventilatie is hier helemaal niet op orde. En niemand is daar mee bezig geweest de 3 weken dat de basisscholen gesloten waren.blablablabla![]()
Ik denk dat die vooral erg afhankelijk is van hoe de pandemie zich gaat ontwikkelen. Veel experts die ik volg op twitter maar ook in de buitenlandse media zeggen wel dat het na deze winter voor het grootste gedeelte over is op het noordelijk halfrond dan. Dat komt vooral omdat iedereen dan wel gevaccineerd is of genezen (of gestorven). Dus als je de komende tijd rustig alle maatregelen kan afbouwen ben je natuurlijk een gevierd man. Maar komt er ineens toch een nieuwe Griekse letter voorbij die wel een complete immuun escape is en je staat volgend jaar een nieuwe lockdown af te kondigen dan is die meteen de meest gehate man van Nederland.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon goed gaan. Of gaat Weerwind ook enkel de rechtsbescherming in Almere dienen?
Maar het kan ook misgaan inderdaad, afwachten.![]()
Ik ook niet, doe mij maar een omikronnetje in januari dan is het vinkje weer veiliggesteld de komende tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:16 schreef ludovico het volgende:
Naja iedereen komt aan de beurt maar ik wens niemand een ziekenhuisopname of erger toe.![]()
Ik hoor niets meer over ventilatie. Behalve 2 ramen tegenover elkaar open zetten met het kerstdiner.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wordt er uberhaupt vanuit het kabinet gewerkt aan het verbeteren van ventilatie en het verhogen van de IC-capaciteit?![]()
Niets significants dus."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Amerikaanse gezondheidsdiensten: ga niet op cruisevakantie
Mensen kunnen beter niet aan boord van een cruiseschip gaan, ook al zijn ze volledig gevaccineerd. Dat adviseren de Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention na een reeks uitbraken op cruiseschepen.
De gezondheidsdiensten stellen dat het virus zich makkelijk kan verspreiden op schepen. De waarschuwing is een klap voor de sector die net begon op te krabbelen, nadat die maandenlang had stilgelegen door de pandemie. Cruiseschepen mogen sinds juni weer varen, maar wel onder strikte voorwaarden. Zo moet iedereen aan boord gevaccineerd zijn.
Vorig jaar, aan het begin van de pandemie, vonden er regelmatig uitbraken plaats op cruiseschepen. Het leidde ertoe dat schepen lang op zee rondvoeren voordat ze ergens konden aanleggen.
Ook deze week nog werden schepen geweigerd in havens in het Caribisch gebied. De Odyssey of the Seas van Royal Caribbean International, waarop vorige week 55 mensen positief hadden getest, mocht niet afmeren in de havens van Curaçao en Aruba. De Carnival Freedom van Carnival Cruises werd vanwege het aantal coronagevallen geweerd in Bonaire.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-mutaties~a56bea24/
Goed om te zien dat we leren van onze foutenDeze shitshow is nog niet afgelopen of de potentiële volgende pandemie is door ons infantiele gedrag alweer in de maak.
blablablabla![]()
waardoor worden die kinderen opgenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet gerust op. De ventilatie is hier helemaal niet op orde. En niemand is daar mee bezig geweest de 3 weken dat de basisscholen gesloten waren.![]()
Deze opmerking snapte ik niet goed, bedoel je Kuipers hiermee of De Jonge? Want Kuipers mag dat helemaal niet, code zwart is officieele status voor de zorg in Nederland en een beslissing voor de minister, niet voor een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De man die nooit code zwart af riep.
Ik vind dat een politieke beslissing.![]()
Artsen, vermoed ik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waardoor worden die kinderen opgenomen?![]()
Wat ik mij dan wel afvraag, die enorme surge aan cases in UK,FR,ES, etc , je zou toch denken dat die mensen allemaal toch wel enige vorm van klachten hebben, anders ga je niet zo massaal naar de teststraat.
Als omicron daadwerkelijk zo mild is....wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
nah, die hebben andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wordt er uberhaupt vanuit het kabinet gewerkt aan het verbeteren van ventilatie en het verhogen van de IC-capaciteit?![]()
Ik betwijfel dat. De meeste Nederlanders zijn redelijke mensen, de schreeuwers op Twitter zijn absoluut niet representatief.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vooral erg afhankelijk is van hoe de pandemie zich gaat ontwikkelen. Veel experts die ik volg op twitter maar ook in de buitenlandse media zeggen wel dat het na deze winter voor het grootste gedeelte over is op het noordelijk halfrond dan. Dat komt vooral omdat iedereen dan wel gevaccineerd is of genezen (of gestorven). Dus als je de komende tijd rustig alle maatregelen kan afbouwen ben je natuurlijk een gevierd man. Maar komt er ineens toch een nieuwe Griekse letter voorbij die wel een complete immuun escape is en je staat volgend jaar een nieuwe lockdown af te kondigen dan is die meteen de meest gehate man van Nederland.
Waar mensen allergisch voor zijn is het vertellen van halve of hele onwaarheden. Daar prikken ze feilloos door heen. Die fout maakt Hugo ongeveer elke week en dat wordt voor Ernst Windvaan ook een uitdaging.zie email 27 oktober![]()
Ja dat was wel heel gek. Maar wat kunnen we ook verwachten van clowns die geen idee hebben waarom ze bepaalde maatregelen invoeren:quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoor niets meer over ventilatie. Behalve 2 ramen tegenover elkaar open zetten met het kerstdiner.![]()
Niets significants dus.
Ventileren past waarschijnlijk niet in het klimaatplan om van het gas af te gaan?![]()
Covid kissing orgy party?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij maar een omikronnetje in januari dan is het vinkje weer veiliggesteld de komende tijd."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:alsof de pestvlag weer uitgehangen wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het is dan ook wel meteen de grootste groep kinderen die in het ziekenhuis terecht komen. Bedoel, pokken of mazelen hebben opgeteld niet eens zoveel opnamens in 1 jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een verdubbeling, maar alsnog heb je het over tientallen aan opnames in de UK toch?
Dus ja. Het kan klein zijn voor de coronaopnamens in totaal in een jaar. Maar huge voor kinderen die in het ziekenhuis belanden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De procedure daar voor begint wel bij de chef LNAZ/LCPS die een seintje moet geven aan de IGJ.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze opmerking snapte ik niet goed, bedoel je Kuipers hiermee of De Jonge? Want Kuipers mag dat helemaal niet, code zwart is officieele status voor de zorg in Nederland en een beslissing voor de minister, niet voor een ziekenhuis.zie email 27 oktober![]()
Kuipersquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze opmerking snapte ik niet goed, bedoel je Kuipers hiermee of De Jonge? Want Kuipers mag dat helemaal niet, code zwart is officieele status voor de zorg in Nederland en een beslissing voor de minister, niet voor een ziekenhuis.
Die was politiek genoeg over triage enzo. Dat er hier nooit code zwart komt.
Als je met ouderen omgaat/werkt. Snap je dit wil.
Er werd altijd al geselecteerd bij de poort. Maar de laatste 2 maanden wat extra.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wat een hoop afkortingenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De procedure daar voor begint wel bij de chef LNAZ/LCPS die een seintje moet geven aan de IGJ.![]()
![]()
Ik zou zeggen, loop eens een ziekenhuis binnen in het VK en doe navraag. Als ik een aanname moet doen zou ik zeggen dat ze opgenomen worden met de kenmerken van covid maar ik heb daar verder geen bewijs voor.quote:![]()
LNAZ: Landelijk Netwerk Acute Zorgquote:
LCPS: Landelijk Centrum PatientenSpreiding
IGJ: Inspectie Gezondheidszorg en Jeugdzie email 27 oktober![]()
Volgens mij is Kuipers geen van beidenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De procedure daar voor begint wel bij de chef LNAZ/LCPS die een seintje moet geven aan de IGJ.![]()
![]()
Weet je toevallig in welke leeftijdsgroepen die opnames nu zijn bij kinderen? Ik had een paar dagen terug met Za een discussie over dat als omicron echt vooral in de bovenste luchtwegen blijft vooral erg jonge kinderen daar vaker last van hebben. Hetzelfde zie je met het RS virus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dan ook wel meteen de grootste groep kinderen die in het ziekenhuis terecht komen. Bedoel, pokken of mazelen hebben opgeteld niet eens zoveel opnamens in 1 jaar.
Dus ja. Het kan klein zijn voor de coronaopnamens in totaal in een jaar. Maar huge voor kinderen die in het ziekenhuis belanden.![]()
Ik ben daar niet ingedoken. Helaas.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Weet je toevallig in welke leeftijdsgroepen die opnames nu zijn bij kinderen? Ik had een paar dagen terug met Za een discussie over dat als omicron echt vooral in de bovenste luchtwegen blijft vooral erg jonge kinderen daar vaker last van hebben. Hetzelfde zie je met het RS virus bijvoorbeeld."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://www.lnaz.nl/lnazquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is Kuipers geen van beiden
Dagelijks bestuurder LNAZ en daarmee ook bestuurder van het LCPS: https://lcps.nu/over-ons/zie email 27 oktober![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, loop eens een ziekenhuis binnen in het VK en doe navraag. Als ik een aanname moet doen zou ik zeggen dat ze opgenomen worden met de kenmerken van covid maar ik heb daar verder geen bewijs voor.quote:Yeah, I spoke about this today with Dr. Robert Posada. He's an expert on infectious diseases and children at Mount Sinai Health Systems in New York City. He says it's mostly high fevers and respiratory distress, Ari, these kids often struggling to breathe. And unfortunately, he thinks cases of kids being hospitalized will likely continue to grow, and not just in New York.![]()
En in zn stukken noemt hij zichzelf voorzitter, maar dat kan ik niet in de formele stukken terugvinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.lnaz.nl/lnaz
Dagelijks bestuurder LNAZ en daarmee ook bestuurder van het LCPS: https://lcps.nu/over-ons/zie email 27 oktober![]()
Overigens was dat al waar te nemen in de VS voordat omicron een ding was, gebieden waar covid zeer zwaar heerste kregen ook te maken met een grote influx op de pediatrische IC aldaar, ik weet even uit mijn hoofd niet meer welk Staat het was eerder dit jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Weet je toevallig in welke leeftijdsgroepen die opnames nu zijn bij kinderen? Ik had een paar dagen terug met Za een discussie over dat als omicron echt vooral in de bovenste luchtwegen blijft vooral erg jonge kinderen daar vaker last van hebben. Hetzelfde zie je met het RS virus bijvoorbeeld.![]()
Lijkt me wat druk naast je ministerspost?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En in zn stukken noemt hij zichzelf voorzitter, maar dat kan ik niet in de formele stukken terugvinden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die functie moet hij neerleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me wat druk naast je ministerspost?zie email 27 oktober![]()
Ik heb het ook nog nergens kunnen vinden. Maar in Zuid-Afrika waren volgens mij ook opvallen meer kinderen opgenomen dan voor omicron. Dus daarom zou ik dat op zich niet een hele gekke reden vinden. Maar is puur speculatief nog hoor van mijn kant.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben daar niet ingedoken. Helaas.![]()
https://www.tweedekamer.n(...)igen%20fase%202d.pdfquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is Kuipers geen van beiden
Kijk eens de brief voor fase 2d, let op de ondertekening.zie email 27 oktober![]()
Ben je ooit wel eens met iemand mee geweest bij de vaccinatie-prikken, nu ook bij de boosters. Dat je mee naar binnen moest. Dus niet buiten wachten.
Omdat iemand slechthorend is (daar zijn geen aanpassingen voor getroffen).
Zo ja. Dan weet je dat je na de eerste screening (legitimatie en bevestigingsmail) naar een apart hokje moet met die persoon die je begeleidt. En daar staat boven:
"Triage".
En dan komt er een echte arts. Omdat je slechthorend bent. En iemand bij je hebt.
En die gaat triageren of je door mag voor je prik, of dat de extra persoon er überhaupt wel bij mag zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik weet dat in het VK op een gegeven moment ook best veel kinderen waren opgenomen. Maar toen werd al snel duidelijk dat het vooral door het RS virus kwam wat weer terug was gekomen. Dat zag je afgelopen zomer ook in Nederland. Als mensen toch weer een beetje hun normale leven oppakken komen de andere virussen ook weer terug. Ik las vandaag dat in Zweden en Rusland bijvoorbeeld griep gewoon weer naast het corona virus aan het rond gaan is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Overigens was dat al waar te nemen in de VS voordat omicron een ding was, gebieden waar covid zeer zwaar heerste kregen ook te maken met een grote influx op de pediatrische IC aldaar, ik weet even uit mijn hoofd niet meer welk Staat het was eerder dit jaar.![]()
Ok, ik was abuis dus. Waarvan aktequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)igen%20fase%202d.pdf
Kijk eens de brief voor fase 2d, let op de ondertekening.![]()
![]()
![]()
Ik kan het artikel niet lezen maar in het eerste stuk staat wel iets dat omicron minder ziekmakend is bij de ouderen.![]()
Gisteren stond er nog dat noodhospitalen en defensie gereed gebracht moest worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het artikel niet lezen maar in het eerste stuk staat wel iets dat omicron minder ziekmakend is bij de ouderen.
In de UK.
Maar alle oud en nieuw vieringen kunnen gewoon doorgaan."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat was van een arts toch? ik kon er verder nergens wat over terug vindenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog dat noodhospitalen en defensie gereed gebracht moest worden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Het is sowieso vreemd daar want even later een bericht dat Boris in het nieuwe jaar gaat kijken of er toch maatregelen nodig zijn. We gaan het zien. Maar ik denk dat ze het gewoon niet willen doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog dat noodhospitalen en defensie gereed gebracht moest worden.![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat was van een arts toch? ik kon er verder nergens wat over terug vinden
Britain plans field wards to meet the Omicron surge.
https://www.google.com/am(...)als-omicron.amp.html
https://www.bbc.com/news/uk-wales-59829044"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd daar want even later een bericht dat Boris in het nieuwe jaar gaat kijken of er toch maatregelen nodig zijn. We gaan het zien. Maar ik denk dat ze het gewoon niet willen doen.
Wild guess."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Honderduizenden mensen met heel lichte klachten, anders zou het overal al code zwart zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:19 schreef _serial_ het volgende:
Wat ik mij dan wel afvraag, die enorme surge aan cases in UK,FR,ES, etc , je zou toch denken dat die mensen allemaal toch wel enige vorm van klachten hebben, anders ga je niet zo massaal naar de teststraat.
Als omicron daadwerkelijk zo mild is....![]()
Kerst is heel belangrijk in Engeland. Dat merk ik ook aan me familie die ik daar heb. Me oom is Schots maar zijn ouders sturen voor een verjaardag van hun klein kinderen niks van een cadeautje of zo iets. Maar met Kerst werd er een berg geld op gestuurd om voor de klein kinderen kerstcadeaus te kopen. Plus natuurlijk het schandaal wat uitlekte over de kerstborrels in downing street helpen ook niet mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.
Wild guess.![]()
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:07 schreef Za het volgende:
Nog niet bijgelezen, excuses indien dubbel, in reactie op 470 kinderen met Covid in de UK:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Ik denk dat Boris vooral een imagoprobleem heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.
Wild guess.zie email 27 oktober![]()
We zitten ook nog met dat RS virus wat sinds begin dec het seizoen is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.
Maar goed, vorig jaar was er ook opeens een bericht dat de afdelingen in the UK vol lagen met kinderen. Het bleef bij dat ene bericht.
Later niks meer over gehoord.Go hard or go home![]()
In het begin ook die longartsen met hun scans from hell bij kerngezonde jonge mensen. Lijkt ook wel mee te vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:16 schreef Noek het volgende:
[..]
We zitten ook nog met dat RS virus wat sinds begin dec het seizoen is.
Maar goed, vorig jaar was er ook opeens een bericht dat de afdelingen in the UK vol lagen met kinderen. Het bleef bij dat ene bericht.
Later niks meer over gehoord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Veel plezier vanavond allen. We hebben corona eronder kunnen krijgen
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Als die opname cijfers enorm stijgen kan het natuurlijk nooit alleen "with" zijn dan moet ook een deel daarvan "from" zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.![]()
Ligt eraan. Als er elke dag 100 kinderen met gebroken been worden opgenomen en in november hadden 10 daarvan Covid en nu 40, stijgt dus volgens de statistiek zoals die op dit moment gepresenteerd wordt het aantal Covid opnames. Dat is een reflectie van in een golf zitten maar die 30 extra gevallen zegt dus niks over zwaarte van de infectie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die opname cijfers enorm stijgen kan het natuurlijk nooit alleen "with" zijn dan moet ook een deel daarvan "from" zijn lijkt me.![]()
There is no need for any new lockdown measures to tackle Omicron because severe cases are remaining stable, says an NHS boss - despite Britain's Covid cases hitting another pandemic high yesterday.
Chris Hopson, head of NHS Providers, said trust chief executives are warning that Britons should be careful in how they construe the daily Covid hospitalisation numbers.
A further 332 people had died within 28 days of testing positive for Covid-19, said the Government, in data including a backlog of hospital deaths reported by NHS England covering the period from December 24 to 29.
Some 2,082 virus-infected patients were hospitalised on December 28, a leap of nearly 90 per cent compared to the figure the week before. It marked the highest daily total since February, according to Government data.
But experts have called for caution over interpretations of the hospital numbers amid the rapid spread of Omicron, given that patients are suffering milder disease now than in previous waves.
Vertaling:
Er zijn geen nieuwe lockdown-maatregelen nodig om Omicron aan te pakken, omdat ernstige gevallen stabiel blijven, zegt een NHS-baas – ondanks dat de Britse Covid-gevallen gisteren opnieuw een pandemisch hoogtepunt bereikten.
Chris Hopson, hoofd van NHS Providers, zei dat trust-ceo's waarschuwen dat Britten voorzichtig moeten zijn bij het interpreteren van de dagelijkse Covid-hospitalisatiecijfers.
Nog eens 332 mensen waren overleden binnen 28 dagen na het testen van positief voor Covid-19, zei de regering, in gegevens, waaronder een achterstand van ziekenhuissterfgevallen gerapporteerd door NHS Engeland voor de periode van 24 tot 29 december.
Op 28 december werden zo'n 2.082 met virus geïnfecteerde patiënten in het ziekenhuis opgenomen, een sprong van bijna 90 procent ten opzichte van de week ervoor. Het was het hoogste dagelijkse totaal sinds februari, volgens gegevens van de regering.
Maar experts hebben opgeroepen tot voorzichtigheid bij interpretaties van de ziekenhuisaantallen te midden van de snelle verspreiding van Omicron, aangezien patiënten nu aan een mildere ziekte lijden dan in eerdere golven.
https://www.dailymail.co.(...)d-UK-infections.html
Je kan zeggen dat het na het feestvieren in de VK erg meevalt met opnames en doden. Dat er geen verdere restricties komen zegt genoeg.![]()
Het jaar beginnen in een lockdown en eindigen in een lockdown geeft toch wel een fijn gevoel van closurequote:Op vrijdag 31 december 2021 08:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Veel plezier vanavond allen. We hebben corona eronder kunnen krijgen![]()
![]()
vooral dit belangrijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
There is no need for any new lockdown measures to tackle Omicron because severe cases are remaining stable, says an NHS boss - despite Britain's Covid cases hitting another pandemic high yesterday.
There is no need for any new lockdown measures to tackle Omicron because severe cases are remaining stable, says an NHS boss - despite Britain's Covid cases hitting another pandemic high yesterday.![]()
Misschien vandaag als ze geen pauze inlassen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:12 schreef Simmertje het volgende:
Is het goudenjaar 1988 al aan de beurt?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik las in de kranten gisteren alleen maar over het groeiende aantal besmettingen maar niet over de stijging daarvan en de relatie tot ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Het lijkt alsof de media de lockdown ook wel prima vindt, ik begrijp dat niet zo goed.![]()
Meer onrust in de samenleving -> meer nieuwsartikelen -> meer clicks -> meer inkomstenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:20 schreef Mondkapje het volgende:
Ik las in de kranten gisteren alleen maar over het groeiende aantal besmettingen maar niet over de stijging daarvan en de relatie tot ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Het lijkt alsof de media de lockdown ook wel prima vindt, ik begrijp dat niet zo goed.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Of juist niet. Wel in de kranten grote artikelen over Antwerpen met mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Meer onrust in de samenleving -> meer nieuwsartikelen -> meer clicks -> meer inkomsten![]()
Veel besmettingen weer om me heen. Allemaal wat snotterig of positief omdat ze samenwonen met een corona-lijer.
Jammer, we proberen dit zo hard te voorkomen.Go hard or go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: