Het is sowieso vreemd daar want even later een bericht dat Boris in het nieuwe jaar gaat kijken of er toch maatregelen nodig zijn. We gaan het zien. Maar ik denk dat ze het gewoon niet willen doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog dat noodhospitalen en defensie gereed gebracht moest worden.
Niet echt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat was van een arts toch? ik kon er verder nergens wat over terug vinden
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd daar want even later een bericht dat Boris in het nieuwe jaar gaat kijken of er toch maatregelen nodig zijn. We gaan het zien. Maar ik denk dat ze het gewoon niet willen doen.
Honderduizenden mensen met heel lichte klachten, anders zou het overal al code zwart zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:19 schreef _serial_ het volgende:
Wat ik mij dan wel afvraag, die enorme surge aan cases in UK,FR,ES, etc , je zou toch denken dat die mensen allemaal toch wel enige vorm van klachten hebben, anders ga je niet zo massaal naar de teststraat.
Als omicron daadwerkelijk zo mild is....
Kerst is heel belangrijk in Engeland. Dat merk ik ook aan me familie die ik daar heb. Me oom is Schots maar zijn ouders sturen voor een verjaardag van hun klein kinderen niks van een cadeautje of zo iets. Maar met Kerst werd er een berg geld op gestuurd om voor de klein kinderen kerstcadeaus te kopen. Plus natuurlijk het schandaal wat uitlekte over de kerstborrels in downing street helpen ook niet mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.
Wild guess.
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:07 schreef Za het volgende:
Nog niet bijgelezen, excuses indien dubbel, in reactie op 470 kinderen met Covid in de UK:
[ twitter ]
Ik denk dat Boris vooral een imagoprobleem heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstdagen in Angelsaksische landen meer belangrijk zijn dan hier..waar we ook Sinterklaas hebben enzo.
Wild guess.
We zitten ook nog met dat RS virus wat sinds begin dec het seizoen is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.
In het begin ook die longartsen met hun scans from hell bij kerngezonde jonge mensen. Lijkt ook wel mee te vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:16 schreef Noek het volgende:
[..]
We zitten ook nog met dat RS virus wat sinds begin dec het seizoen is.
Maar goed, vorig jaar was er ook opeens een bericht dat de afdelingen in the UK vol lagen met kinderen. Het bleef bij dat ene bericht.
Later niks meer over gehoord.
Als die opname cijfers enorm stijgen kan het natuurlijk nooit alleen "with" zijn dan moet ook een deel daarvan "from" zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat kinderen vooral meer besmet worden maar niet zo zeer meer ziek. Zou kunnen natuurlijk, maar ik zie wel graag meer bewijs.
Ligt eraan. Als er elke dag 100 kinderen met gebroken been worden opgenomen en in november hadden 10 daarvan Covid en nu 40, stijgt dus volgens de statistiek zoals die op dit moment gepresenteerd wordt het aantal Covid opnames. Dat is een reflectie van in een golf zitten maar die 30 extra gevallen zegt dus niks over zwaarte van de infectie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die opname cijfers enorm stijgen kan het natuurlijk nooit alleen "with" zijn dan moet ook een deel daarvan "from" zijn lijkt me.
Het jaar beginnen in een lockdown en eindigen in een lockdown geeft toch wel een fijn gevoel van closurequote:Op vrijdag 31 december 2021 08:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Veel plezier vanavond allen. We hebben corona eronder kunnen krijgen
vooral dit belangrijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:04 schreef Mondkapje het volgende:
There is no need for any new lockdown measures to tackle Omicron because severe cases are remaining stable, says an NHS boss - despite Britain's Covid cases hitting another pandemic high yesterday.
Misschien vandaag als ze geen pauze inlassen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:12 schreef Simmertje het volgende:
Is het goudenjaar 1988 al aan de beurt?
Meer onrust in de samenleving -> meer nieuwsartikelen -> meer clicks -> meer inkomstenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:20 schreef Mondkapje het volgende:
Ik las in de kranten gisteren alleen maar over het groeiende aantal besmettingen maar niet over de stijging daarvan en de relatie tot ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Het lijkt alsof de media de lockdown ook wel prima vindt, ik begrijp dat niet zo goed.
Of juist niet. Wel in de kranten grote artikelen over Antwerpen met mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Meer onrust in de samenleving -> meer nieuwsartikelen -> meer clicks -> meer inkomsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |