Goed punt, maar ik klaag niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef Fred_B het volgende:
Deze is bijzonder mooi, maar de populariteit vind ik tot op zekere hoogte moeilijk te verklaren. Het is iets wat je nooit hoort en niet van een populaire uitvoerende.
Easy now Agnes,, calm down!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Ik had nog even My Immortal afgewacht maar ik ga nu lekker slapen![]()
Ik denk dat ik morgen nog wel even kom koekeloeren maar voor iedereen die ik dan misloop:
Fijne jaarwisseling!
Welterustenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik morgen nog wel even kom koekeloeren maar voor iedereen die ik dan misloop:
Fijne jaarwisseling!
Alvast tot ooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Ik denk dat ik begin januari een van de winterbieren van Alvinne haal. Eentje in de normale versie en eentje in de BA versiequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook. Was zeker prima, licht zoet. Benieuwd naar die BA variant volgend jaar
Vijf dopjes is maximaal?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
BA bieren zijn geweldigIk had aan het begin van de eerste lockdown een BA bierpakket van Jopen gehaald, heb daar nu 9 vd 12 van op en ze waren allemaal minimaal 4 dopjes waard (op untappd)
Alvast fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Sleepwell Beastquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:13 schreef Gretzl het volgende:
Sleep well allemaal, en alvast een fijne jaarwisseling![]()
NO NO MAIKL THAT WAS SO NOT RIGHT.quote:
Alvinnequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin januari een van de winterbieren van Alvinne haal. Eentje in de normale versie en eentje in de BA versie
Oeee Alvinnequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin januari een van de winterbieren van Alvinne haal. Eentje in de normale versie en eentje in de BA versie
geheugentje hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:14 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Jeroen deze draait, aangezien het ook het laatste nummer van Curry en Van Inkel was
MIKEYquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
NO NO MAIKL THAT WAS SO NOT RIGHT.
[ afbeelding ]
Hij zal ze ondertussen wel terugwillen dan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Van Jackson Browne staan hier ook nog 7 elpees in de kast ofzo
Kurkflessen of kroonkurken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
BA bieren zijn geweldigIk had aan het begin van de eerste lockdown een BA bierpakket van Jopen gehaald, heb daar nu 9 vd 12 van op en ze waren allemaal minimaal 4 dopjes waard (op untappd)
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
NO NO MAIKL THAT WAS SO NOT RIGHT.
[ afbeelding ]
< Geeft een stickerquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Van Jackson Browne staan hier ook nog 7 elpees in de kast ofzo
Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier nog voor wie nog blijft luisteren!
Genietquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit zelf trouwens aan een lokaal biertje uit Almelo, een Zwarte Parochie Dark Space Winter IPA. Niet gek.
waar zijn de tijden dat iedereen tot 3:00 bleefquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier nog voor wie nog blijft luisteren!
Lekker, net een IPA op van Sudden Death uit Duitsland.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit zelf trouwens aan een lokaal biertje uit Almelo, een Zwarte Parochie Dark Space Winter IPA. Niet gek.
En ik maar denken dat dat nog wel een jaartje of 15 zou gaan durenquote:
Haha herken je hem nú pas?!quote:
Jullie moeten me even pushen om de zoom in te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wordt wel beduidend rustiger ineens
Ik blijf nog even, hopelijk veel van jullie ook
Dit is wel een atypische IPA! Vind hem meer smaken naar een tripel ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet![]()
( Ipa's zijn vaak zo niet mijn ding, maar de vibe telt !)
Nooit gehad, eigenlijk. De lokale bierwinkel had een stapel staan. Als die er over een week nog is, dan neem ik er twee mee!quote:
kroonkurken denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kurkflessen of kroonkurken?
GC / Bierviltjes- en kroonkurkenverzameling
Stop de tijd!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Excuus, waar ik 7 elpees zei bedoel ik 4.
Nog even, maar morgen weer werken ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Je ziet dubbel na al dat bier?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
@Isorden gaat de nacht doorhalen heb ik begrepenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja beter ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik probeer het tot Jimi in het volgende uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Aanrader hoor, zeker doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit gehad, eigenlijk. De lokale bierwinkel had een stapel staan. Als die er over een week nog is, dan neem ik er twee mee!
[..]
kroonkurken denk ikIk bewaar die dingen nooit, maar heb best wel wat bierviltjes.
vond het ook wel een beetje snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
eerste keer hier deze week?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whaa dat is gewoon Jeroen van Inkel !
< GoA verbaasd dat die man nog draaid !
Jokers nodig?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, doe je mee met Van Inkelen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whaa dat is gewoon Jeroen van Inkel !
< GoA verbaasd dat die man nog draaid !
Dat is nog niet helemaal zeker. Goeie kans dat ik zo ff ga slapen tot Everlong komt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Isorden gaat de nacht doorhalen heb ik begrepen
Tuurlijk niet..maar wel een klassiek top2000 topic momentje altijdquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha herken je hem nú pas?!
Hulde voor je opmars trouwens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, lukt net zo.quote:
Klinkt donker, maar volgens untappd is die dat niet. Geniet ervan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
*PUSHquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie moeten me even pushen om de zoom in te gaan.
Maar ze horen bij elkaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind The Load Out trouwens 10x mooier dan Stay
Are you chicken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie moeten me even pushen om de zoom in te gaan.
Iedereen even een essnhillsjequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..maar wel een klassiek top2000 topic momentje altijd
Ga je het wel redden tot morgen nacht andersquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zeker. Goeie kans dat ik zo ff ga slapen tot Everlong komt.
quote:
Anders gooi ik er een NASCAR requote:Op vrijdag 31 december 2021 00:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik probeer het tot Jimi in het volgende uur
Ik heb dat nog vaak genoeg hoor. Deze editie weer met niet 1, maar 2 nummers van de Arctic Monkeys.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen even een essnhillsje
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iedereen de regels nog gelezen?
Shotje elke keer bij deze woorden:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz
Almelo JAAAAAAquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen even een essnhillsje
Dag nonnenkapje Xquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
Nog veel plezier.
Morgen vroeg op, dus ik ga er zo vandoor.
Nee, maar wel het logo van Almelo met die drie ruitjes!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Almelo JAAAAAA
Staat er een stoplicht op het labeltje?
Dan komt het goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Anders gooi ik er een NASCAR recap in.
Hier hebben ze bij de AH sinds de laatste tijd veel regionaal bier.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
werken? welterustenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
Nog veel plezier.
Morgen vroeg op, dus ik ga er zo vandoor.
Keur ik ook goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, maar wel het logo van Almelo met die drie ruitjes!
Zo jammer weer.quote:
ok01 noemde het hier.quote:
Ik haat je.quote:
Tuurlijk. Selfkicker. Maar vergane glorie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahah hij heeft het nu zelf over Curry en van Inkel![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar jantje de worstquote:
quote:
quote:
lekker gewerkt jong0nsquote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iedereen de regels nog gelezen?
Shotje elke keer bij deze woorden:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz
Geen buren?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De adonissen van je conussen..
die jongens zijn leuk bezig!
Je moet wel zien wat je aan het doen bent natuurlijk.quote:
Hij wel ja, maar Curry is in de juiste kringen heel actueel !quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Selfkicker. Maar vergane glorie.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Ja ik ga ook slapenfijne nacht allen! Tot morgen
Veel plezier met Jeroen
Slaapsequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Veel plezier met Jeroen
zachtjes plagendquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen, is het eigenlijk beter om hard of zacht gebeft te worden?
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Veel plezier met Jeroen
Wel mee eens.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen idee wat dit zo hoog doet eigenlijk. Niet slecht ofzo, maar ook niet echt iets bijzonders.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen idee wat dit zo hoog doet eigenlijk. Niet slecht ofzo, maar ook niet echt iets bijzonders.
dat niet wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen, is het eigenlijk beter om hard of zacht gebeft te worden?
Ze is hard opgebeft dankzij a gogoquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Met deze bagger twijfel ik er wel overquote:
ik houd je niet tegenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met deze bagger twijfel ik er wel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |