Ik will do no such thingquote:
Doet Brain May?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
bekentenis: Ik vind deze eigenlijk alleen leuk door de solo van Brian May op het eind
Doe jij wel eens toch?quote:
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus, het slot van Chiquitita maakt álles van dat nummer goed![]()
Awwww....quote:
Deze is het:quote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.whiskybase.co(...)375/glenfarclas-1990
Ik ben maar een amateur whisky liefhebber
HIJ KIJKT MEE. Oh dip.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef Isorden het volgende:
Godver Giel gaat onze grappen jatten
Is daar niet een speciaal topic voor?quote:
Ieder kind deed dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als kind zong ik altijd 'fuck you'. Vond ik grappig maar mijn moeder werd pissig.
ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als kind zong ik altijd 'fuck you'. Vond ik grappig maar mijn moeder werd pissig.
Deacon niet, daarom deed Brian May.quote:
quote:
Welke isda?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er al in maar dan met een andere titel
Wat heb je met Grouchie gedaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
<--- classic UI weer ingesteld
Komt vast door schoolquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef Poppejans het volgende:
Mijn dochter zong dit deze week als 'fuck you'
Ergens gaat iets fout in de opvoeding
Eens. Hij doet het meer dan primaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Giel Beelen presenteer wel als een baas dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |