Tja is maar 2 minuten genotquote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer is altijd zo snel afgelopen, jammer.
We will rock you is een heel kort nummer jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef essnhills het volgende:
Was die laatste nou ineens zo kort of komt het omdat ik nu gewend ben aan liedjes van gemiddeld 14 minuten?
het is best kort, maar ook dat ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef essnhills het volgende:
Was die laatste nou ineens zo kort of komt het omdat ik nu gewend ben aan liedjes van gemiddeld 14 minuten?
Dochter van 7 en zoon van 12quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mwaah. Hoe oud zijn jouw Poppetjes eigenlijk?
Kitsch.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
We beginnen zometeen met een stemplaat: Sad Man's Tongue![]()
En normaal komt er ook nog We Are the Champions achter aan...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef essnhills het volgende:
quote:262 Sad Man's Tongue Volbeat ?
261 Vincent Don McLean 7,5
260 Fade To Black Metallica 8
259 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 7
258 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys ?
257 Lithium Nirvana 5
256 Wake Me Up Avicii ft. Aloe Blacc 3,5
255 Insomnia Faithless 8
254 Man In The Mirror Michael Jackson 7
253 Beautiful Day U2 4
252 Papillon Editors ?
... agreedquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Isorden het volgende:
262 Sad Man's Tongue Volbeat[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
261 Vincent Don McLean![]()
![]()
![]()
![]()
260 Fade To Black Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
259 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
258 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys![]()
257 Lithium Nirvana![]()
![]()
![]()
256 Wake Me Up Avicii ft. Aloe Blacc![]()
![]()
![]()
255 Insomnia Faithless![]()
![]()
![]()
![]()
254 Man In The Mirror Michael Jackson![]()
253 Beautiful Day U2![]()
252 Papillon Editors
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
253 Beautiful Day U2
252 Papillon Editors
Morgenochtend pas.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan niet wachten op de pokemon plaatjes straks.
Die Glendronach is nog wel verkrijgbaar:quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had ooit op aanraden van de eigenaar van een whisky zaak de Glendronach 15 gekocht, die was fucking goed
Sindsdien niet meer iets soortgelijks kunnen vinden
Dus mocht je tips hebben..
Het leven gaat door.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef DW457 het volgende:
Wow, zijn we nu alweer een uur verder?!
Met Editors, Nirvana en Faithless o.a. hoor je me alsnog niet klagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef Zorro het volgende:
Het volgend uur tegenover afgelopen uur is als Susan en Freek tegenover Niemand in de Stad
Heb 'm sinds de herintroductie niet meer kunnen vinden, maar schijnt dat ie nu niet zo geweldig meer isquote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Glendronach is nog wel verkrijgbaar:
https://www.whiskybase.co(...)-15-year-old-revival
Als je van Glendronach (sherry) houdt, kijk dan eens voor een Glenallachie.
Daar doet de voormalige eigenaar van Glendronach nu z'n kunstje…
Nieuw kapsel, Bass?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
het is best kort, maar ook dat ja.
Dat snel weg doen en naar de slijterij gaan voor beter werkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Whiskyliefhebbers: wat zijn jullie aanraders voor een lekkere whisky? Ik heb t standaardassortiment wel zo ong, Johnnie Walker Black label, Jack Daniels, Famous Grouse, Jameson
Hoop het niet voor jequote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga aftaaien, misschien in bed nog een stukje Insomnia meepakken.
6 en 8. Allebei bijna jarig.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dochter van 7 en zoon van 12
En jouw Pippies?
Ik begreep al niet waarover dit ging, maar mijn stream loopt iets van een minuut achter.quote:
Of drambuiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Whiskyliefhebbers: wat zijn jullie aanraders voor een lekkere whisky? Ik heb t standaardassortiment wel zo ong, Johnnie Walker Black label, Jack Daniels, Famous Grouse, Jameson
Vooral geen Glentalloch kopen. Tenzij je zin hebt in hoofdpijn door goedkope kut whiskyquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben zelf fan van Glennfiddich, Glen Talloch, Ballantine's en Tullamore Dew. Famous Grouse is wel een oke whiskey. Ik heb niet veel verstand verder dus er zijn vast mensen met betere antwoordenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik houd altijd wel van een goede Islay, bijvoorbeeld Laphroaig of Lagavulin. Lekker rokerig. Maar drink laatste jaren weinig whisky.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijne nacht (zonder Insomnia)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga aftaaien, misschien in bed nog een stukje Insomnia meepakken.
E.e.a. is afhankelijk van je budget, je smaakvoorkeur, wel/niet rokerig of cask strength etc. etc.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
T moet wel n beetje betaalbaar zijn. 60 euro voor een kleine fles vind ik zonde.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat snel weg doen en naar de slijterij gaan voor beter werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |