Nieuw kapsel, Bass?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
het is best kort, maar ook dat ja.
Dat snel weg doen en naar de slijterij gaan voor beter werkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Whiskyliefhebbers: wat zijn jullie aanraders voor een lekkere whisky? Ik heb t standaardassortiment wel zo ong, Johnnie Walker Black label, Jack Daniels, Famous Grouse, Jameson
Hoop het niet voor jequote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga aftaaien, misschien in bed nog een stukje Insomnia meepakken.
6 en 8. Allebei bijna jarig.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dochter van 7 en zoon van 12
En jouw Pippies?
Ik begreep al niet waarover dit ging, maar mijn stream loopt iets van een minuut achter.quote:
Of drambuiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Whiskyliefhebbers: wat zijn jullie aanraders voor een lekkere whisky? Ik heb t standaardassortiment wel zo ong, Johnnie Walker Black label, Jack Daniels, Famous Grouse, Jameson
Vooral geen Glentalloch kopen. Tenzij je zin hebt in hoofdpijn door goedkope kut whiskyquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben zelf fan van Glennfiddich, Glen Talloch, Ballantine's en Tullamore Dew. Famous Grouse is wel een oke whiskey. Ik heb niet veel verstand verder dus er zijn vast mensen met betere antwoordenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik houd altijd wel van een goede Islay, bijvoorbeeld Laphroaig of Lagavulin. Lekker rokerig. Maar drink laatste jaren weinig whisky.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijne nacht (zonder Insomnia)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga aftaaien, misschien in bed nog een stukje Insomnia meepakken.
E.e.a. is afhankelijk van je budget, je smaakvoorkeur, wel/niet rokerig of cask strength etc. etc.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
T moet wel n beetje betaalbaar zijn. 60 euro voor een kleine fles vind ik zonde.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat snel weg doen en naar de slijterij gaan voor beter werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |