Iets minder geslaagd vind ik deze afbeelding trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En daarom was het nog meer grappig natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als kind zong ik altijd 'fuck you'. Vond ik grappig maar mijn moeder werd pissig.
Eens, dit is niks.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de allermatigste kweens
Zegt wel wat, want Queen heeft heel veel matigs.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de allermatigste kweens
Mwaah. Hoe oud zijn jouw Poppetjes eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef Poppejans het volgende:
Mijn dochter zong dit deze week als 'fuck you'
Ergens gaat iets fout in de opvoeding
Had ooit op aanraden van de eigenaar van een whisky zaak de Glendronach 15 gekocht, die was fucking goedquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze is het:
https://www.whiskybase.co(...)461/glenfarclas-1990
Ik ben iets meer dan een amateur whisky liefhebber, durf ik wel te zeggen.
Op whisky festivals (wanneer weer????) sta ik achter de stand en ik heb een aardige voorraad staan…
Hahahahaquote:
In de vuilnisbak gestoptquote:
quote:
Denk dat 0:00:07 mijn vroegste is geweest. Meestal duurt het wel een paar minuten omdat ik sociaal doe.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aftellen op tv loopt toch 40-45s achter, dus merkt niemand.
Oh, daar kom ik ook wel eens. Stuur me een pm als er weer een festival komt, dan kom ik ook. Als het omgeving Amsterdam is of zoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze is het:
https://www.whiskybase.co(...)461/glenfarclas-1990
Ik ben iets meer dan een amateur whisky liefhebber, durf ik wel te zeggen.
Op whisky festivals (wanneer weer????) sta ik achter de stand en ik heb een aardige voorraad staan…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |