Then again, ik heb sinds vandaag spiderman like superkrachten. Hah!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn boosterafapraak volgende week gepland. Geen zin om onze gezellig O&N te verpesten.
Jij bent toch intelligent genoeg om dat zelf te bedenken? 🧐quote:Op donderdag 30 december 2021 22:49 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ja potdomme komt gij nu met dit advies terwijl mijn arm al geterroriseerd is!
Ja dat herken ik wel. Irritante pijn in de arm maar meer ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen er anders op reageert, mijn vrouw had alleen een beurs gevoel in de arm.
Ja, een aantal winkels moet gewoon bereikbaar blijven. En de huidige groep levensmiddelen, drogisterij en apotheken lijkt me relevant om open te blijven. Het lijkt me niet mogelijk om ook die takken te gaan sluiten, al was het maar omdat er ook een keer een grens zit aan het online bestellen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag terug:
Als enkel een bepaald aantal bedrijven gesloten zijn, maar jij als burger mag nog steeds van alles. Vind jij dat dan een lockdown?
Ja nou ja maar dus enzo grrrrrrrrr. Potnondeju ja. Mogelijk wel maar toch ook nietquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef miss_sly het volgende:
Jij bent toch intelligent genoeg om dat zelf te bedenken? 🧐
Burgers kunnen verder niet alles nog, alle teamsporten/binnensporten mogen niet, complete competities zijn geannuleerd, de cultuursector ligt volledig plat, niet alleen theater en bioscoop maar ook alle muzieklessen etc. Scholen (behalve basisscholen) horen op zaterdag dat ze maandag niet meer open mochten.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon een winkelsluiting voor een aantal winkels en bedrijven.
Burgers kunnen verders alles nog.
Als dat de definitie van een lockdown is, okay.
Gelukkig hebben we niet met jou afgesproken morgen. Grote kans dat je Sjaak afhaak wordt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ja nou ja maar dus enzo grrrrrrrrr. Potnondeju ja. Mogelijk wel maar toch ook niet
Welke top 3 maatgregelen zou jij aanpassen als jij het voor het zeggen had en waarom?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef falling_away het volgende:
Zelfs de overheid noemt dit een lockdown.. https://www.rijksoverheid(...)ederland-in-lockdown
hoe wappie moet je wel zijn om je dan toch in allerlei bochten te wringen om het geen lockdown te noemen?? Er zijn wel meer dingen dicht dan alleen de winkels.
En dan hebben we het nog niet op de valse informatie op basis waarvan deze is ingesteld! Echt walgelijk, zowel de overheid als degenen die het beleid met hand en tand proberen te verdedigen
Er komen gelukkig tribunalen. Tot de laatste steen zullen de daders bloeden!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig hebben we niet met jou afgesproken morgen. Grote kans dat je Sjaak afhaak wordt.
Gaan we weer. Terug naar de situatie van voor 19 december per direct, en waarom? Omdat die maatregelen goed effect hadden, en de lockdown gebaseerd is op overdreven cijfers .quote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Welke top 3 maatgregelen zou jij aanpassen als jij het voor het zeggen had en waarom?
Aan de toonzetting van haar berichten te zien, drinkt ze wijn.quote:
Ehhh ik hou het niet meer bij van week tot week. Hoe was het voor 19 dec? Wat waren toen de regels?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef falling_away het volgende:
[..]
Gaan we weer. Terug naar de situatie van voor 19 december per direct, en waarom? Omdat die maatregelen goed effect hadden, en de lockdown gebaseerd is op overdreven cijfers .
Nu jij
Ja mag van mij helemaal je eigen definitie hebben van wat jij een lockdown vindt.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Burgers kunnen verder niet alles nog, alle teamsporten/binnensporten mogen niet, complete competities zijn geannuleerd, de cultuursector ligt volledig plat, niet alleen theater en bioscoop maar ook alle muzieklessen etc. Scholen (behalve basisscholen) horen op zaterdag dat ze maandag niet meer open mochten.
Leuk hoor, dat bij jou nog een kerstkoor optreedt en een gluhwein kraampje staat, maar mensen kunnen dus niet alles behalve wat shoppen.
Dat jij daar helemaal achter staat is prima, maar het is niet prima om jouw perceptie op te dringen aan anderen.
Mwah, als je eigen leven niet of nauwelijks door maatregelen wordt geraakt ben je sneller geneigd te sympathiseren met het meest tastbare leed (zieke mensen, drukke zorg, etc). Althans dat is mijn indruk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:56 schreef falling_away het volgende:
Lijkt wel een staaltje cognitieve dissonantie i.s.m. SM liefhebberij wat er om gaat in de voorstanders van dit beleid
Opvang is ook geslotenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was 1 week extra kerstvakantie. Tot nu toe.
Ik hoop dat het daarbij blijft. En ik verwacht dat de scholen als eerste weer open gaan.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Ik noem het geen lockdown maar ik beweer ook niet dat mensen nog gewoon vanalles kunnen behalve wat shoppen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja mag van mij helemaal je eigen definitie hebben van wat jij een lockdown vindt.
Bonnyquote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Aan de toonzetting van haar berichten te zien, drinkt ze wijn.
Ik heb er ook geen vertrouwen in dat het na de kerstvakantie weer wordt opgestart. Ik vertrouw de regering in deze gewoon niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Opvang is ook gesloten
Iig drie weken lang
Extra vakantie is het trouwens ook voor veel kinderen van wie de ouders moeten werken niet
Maar zolang de deuren geen lasnaad hebben en de politie geen patrouilles uitvoert is het idd géén lockdown
Is hij misschien ook voorzitter van een veiligheidsregio?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik weet wel een burgemeester die wat omicron kan gebruiken...
Wanneer treedt Kuipers aan?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen vertrouwen in dat het na de kerstvakantie weer wordt opgestart. Ik vertrouw de regering in deze gewoon niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |