quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn ons stiekem aan het subliminal messagen omdat er een nucleaire wereldoorlog aankomt
Misschien door die wappie!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef skysherrif het volgende:
Waardoor is deze ineens zo mega populair geworden?
Ja detailquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zijn alleen niet heel goed in het subliminal deeltje dan. Als het 2x per uur langskomt
En dan naar Engelquote:
quote:
Vergeleken met Slayer is dit vrij rustigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef essnhills het volgende:
Beginnen we nou alweer een uur met teringherrie?
Is er meer dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sinds ik op BKS en Down the Rabbit Hole ben geweest, ga ik niet meer naar Werchter denk ik. Voedsel, aankleding en comfort vele malen groter bij die andere festivals. In Belgie kennen ze nog steeds niks anders dan patat pizza en pannekoeken
Eensquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sinds ik op BKS en Down the Rabbit Hole ben geweest, ga ik niet meer naar Werchter denk ik. Voedsel, aankleding en comfort vele malen groter bij die andere festivals. In Belgie kennen ze nog steeds niks anders dan patat pizza en pannekoeken
Hopelijk sluiten ze het niet net zo kut af danquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef essnhills het volgende:
Correct, het zal komend uur niet nog eens voorkomen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ben ook meer van BKS/Down The Rabbit Hole ja, maar als vrienden dan alleen naar Werchter gaan zeg ik geen nee. Ben sws echt wel weer toe aan een festivalquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je al kaarten voor DTRH?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het gaat hier zo snel, ik mis nogal watquote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al zat ik hier deze top2000 wel vaker in het topic met jou hoor! Hey koen
Willempie zie je overal, Willempie is een raar gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |