Ik heb nog nooit koffie gedronken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
Ik drink vrijwel nooit koffie. Doe mij maar thee.
Illuminatiequote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Dat subtiele 'ster' net voor de reclame hoor ik de hele tijd 'CERN'
Die zat nog in de boeken voor Duits op de middelbarequote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze ken je wel hoor![]()
DUHUHUUUUUUU
Du allein kannst mich verstehen
DUUUHUUHUUUUUU
Heb ik gelijk of nietquote:
Logisch. Dat gaat ten koste van de tijd om bier te drinken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Ze zijn ons stiekem aan het subliminal messagen omdat er een nucleaire wereldoorlog aankomtquote:
Darts, behalve als het 2-2 in legs staat ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar welke zet ik dan op mute?!
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar welke zet ik dan op mute?!
Ik twee of drie keer denk ik. Zo vies. Ik heb dit jaar verse en biologische thee ontdekt. Nog lekkerder.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
DTRH, Pinkpop, dauwpop is voorlopig hetgeen waar ik waarschijnlijk toch niet heen ga.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier nog Werchtergangers volgend jaar?
Sinds ik op BKS en Down the Rabbit Hole ben geweest, ga ik niet meer naar Werchter denk ik. Voedsel, aankleding en comfort vele malen groter bij die andere festivals. In Belgie kennen ze nog steeds niks anders dan patat pizza en pannekoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier nog Werchtergangers volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |