Marja Visquote:Op donderdag 30 december 2021 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Carla Zijlsta, Sandra 't Hart.
Zeker; veel minder verval dan Wijfje.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:19 schreef Chippiegang het volgende:
Visser houd de vrije val van ronde tijden wel tegen nu, positief puntje
Zeker! Ronde tijden liepen snel op maar bleven we gelijk naar het einde toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Visser mag trots op zichzelf zijn. Reed een degelijke rit gezien de prestaties van dit seizoen.
Volgens mij heeft Jorrut nog geen plannen om te stoppen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
36 bij de Spelen. Zal vast niet lang meer duren.
Lijkt weinig moeite te kosten zo, maar snel gaat het niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Weinig vrouwen die zo mooi stabiel schaatsen als Anema.
Elma de Vries.quote:
Aan de andere kant is het ook weer zo dat je zonder een goede Kramer geen goud gaat pakken normaalgesproken. Dat is het opofferen van een andere plek dan 500-3 niet waard.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is überhaupt de vraag of Bergsma er zin in heeft. En je kan niet zonder fatsoenlijke reserve naar Peking als Kramer in het team zit
Goh, dat vind ik helemaal niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:26 schreef Meridiaan het volgende:
Geen relaxte stijl om naar te kijken, die Conijn
Ja doeiquote:Op donderdag 30 december 2021 18:23 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van Conijn.
Dat kan nog he hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worldstream is op afspraak
Behalve Verweij
quote:Konijn op grootmoeders wijze
1 Pel de uien en snij ze grof. Bak de spekblokjes krokant en laat ze uitlekken op keukenpapier. Kruid de stukken konijn met peper en zout.
2 Verhit boter in een pan en bak de stukken konijn goudbruin. Voeg de grof gesneden ui toe, laat aanfruiten en bestrooi met bloem. Schep goed om en blus met bier. Voeg spekblokjes, rozijnen, de kruiden en specerijen toe en laat 1 tot 1,5 uur op een zacht vuurtje pruttelen tot het vlees gaar is.
3 Breng het konijn op smaak met peper, zout en mosterd en serveer met kroketjes.
Tijd voor een Duitse nationaliteit?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worldstream is op afspraak
Behalve Verweij
Dat wil niet altijd wat zeggen. In de F1 zijn die hazen niet vooruit te brandenquote:
Even met pensioenbureau bellen danquote:Op donderdag 30 december 2021 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we Arjan "Stroet(je)" Stroetinga niet invliegen voor de massastart?
Met kerst at ik nog een zelfgemaakte stoof van konijn in rode wijn.quote:
Gerrie Hekman, die als kopman uitgespeeld wordt naast knecht Jorrut.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Gary en Jorrit, vrienden voor het leven.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gerrie Hekman, die als kopman uitgespeeld wordt naast knecht Jorrut.
Nee maar zonder gekkigheid, laat al die matig getalenteerde mongolide marathonschaatsers ver weg blijven van de langebaan. Een margesport binnen een margesport.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gerrie Hekman, die als kopman uitgespeeld wordt naast knecht Jorrut.
quote:
Wel al een serieuze voorsprong nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:32 schreef wimderon het volgende:
Achtereekte gaat het niet halen. Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Zou wel geweldig zijn als hij in het diepste geheim samen met coopmans en anema elke dag traint en massastart sprintjes trekt en hij ten koste van Kramer mee magquote:Op donderdag 30 december 2021 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Komt zeker heel dichtbij zo nu allemaal ineens?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met kerst at ik nog een zelfgemaakte stoof van konijn in rode wijn.
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:23 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van Conijn.
Compleet uitgewoond door Kjeld, geen energie meer over.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Beune gaat hier echt nooit aankomen.
Zoals al eerder gezegd, a la Frank Dittrich. Rustig beginnen en te laat versnellen.quote:
deel 2 en 3 waren ook al behoorlijk flutquote:
36,3quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Voorspel de laatste ronde van Beune. Ik ga voor 35,7.
36.16quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mansjester het volgende:
Wat een rit
Wel echt sneu voor Conijn
35.55quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mani89 het volgende:
36.36quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij corona is alles nog mogelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Max23 het volgende:
Ik ga met dingen gooien, had het Conijn zo gegund
Groenewoud en Schouten. Dat kan niet andersquote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
Het is nog afwachten wat ze met de MS plek gaan doen.
ik zet in op 37.0quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zit het met de reserven, die vallen toch binnen de negen rijders?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Dankzij corona is alles nog mogelijk.
Kjeld gaat er met Merel vandoor -> Joy wordt mondiaal wereldkampioen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beune gaat er wel komen komende jaren. Als ze van Kjeld af komt wat eerder
Zou leuk zijn, Sven Kramer zometeen op de 500m omdat iederen CORRED isquote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe zit het met de reserven, die vallen toch binnen de negen rijders?
Ja, die red het niet.quote:
40.45?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is de slechtste laatste ronde ooit?
Kjeld moet van Merel afblijvenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kjeld gaat er met Merel vandoor -> Joy wordt mondiaal wereldkampioen.
Kjeld zal zijn pijlen wel op Robin Groot richtenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kjeld gaat er met Merel vandoor -> Joy wordt mondiaal wereldkampioen.
Lijkt me ook, al zal me ook niet verbazen dat Schouten liever met Wijfje wil. Dus dat zij dan gaat ten koste van M. de Jong.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groenewoud en Schouten. Dat kan niet anders
Ja totaal onverwacht.quote:
Only fans zit al in de wachtkamerquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Faraday01 het volgende:
Beune gaat op zoek naar de muntjes nu
Groenewoud is wereldkampioen he. Dat gaan ze haar echt nooit aandoen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al zal me ook niet verbazen dat Schouten liever met Wijfje wil. Dus dat zij dan gaat ten koste van M. de Jong.
Ja 2x constant 4e, beetje jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Marcoss het volgende:
2x zo enorm nipt verslagen worden voor een plek op de Spelen op de lange afstanden is wel enorm zonde zeg
Zou abonneren.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:43 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Only fans zit al in de wachtkamer
Omdat ze nu sneller schaatst.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is Schouten pas nu zo goed en niet al 3 of 4 jaar geleden?
I know, maar de selectiecommissie kan nog verrassend uit de hoek komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Groenewoud is wereldkampioen he. Dat gaan ze haar echt nooit aandoen.
Wereldkampioen zullen ze nooit thuis latenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al zal me ook niet verbazen dat Schouten liever met Wijfje wil. Dus dat zij dan gaat ten koste van M. de Jong.
Bij de heren blijft er sowieso 1 thuisquote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wereldkampioen zullen ze nooit thuis laten
Wat dacht je van die versnelling om uit de problemen te komen bij de kruising. Dat ging ook zooo makkelijk.quote:
De eerste twee van het NK.quote:
Het blijft Schoutens klasse, en dat ze het ook al jarenlang kan doen op de marathon.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die versnelling om uit de problemen te komen bij de kruising. Dat ging ook zooo makkelijk.
Die hoeft daar geen moeite voor te doen idd.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Conijn was nog zo vrolijk/hoopvol voor de camera bij Bert.
Dit wordt een koud kunstje voor Bert.
Vroeg hij dat echt?quote:
De coach vroeg datquote:
Wat is Conijn haar beste afstand eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:51 schreef VoMy het volgende:
Deze Sanne op de 5 en dan Merel op de 3, dat was wel een mooier scenario. Aan de andere kant, we hadden ook 2x Achtereekte van Zak Orie kunnen hebben, dan moeten we hier nog gelukkig mee zijn.
Ja hoor.quote:
Op de 3km zat ze er een stuk dichter bij qua plaatsing voor de Spelen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is Conijn haar beste afstand eigenlijk?
En gewoon lekker enthousiast, komt toch leuker over dan sommige anderen uit de wat nieuwe generatie.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Niks mis mee.
Ik ga een paar oude rakkers missen straks, maar goed om te zien dat er ook weer wat jeugd echt bijkomt. Sanne leek even een terugval te hebben, maar zoals wel vaker: terug naar de 'regio' kan een boost geven.
Voel je niets vanquote:
Ook genoeg vrouwen voor de TP.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Massastart mag Coopmans wel meteen gaan bekendmaken. Dat zal niet spannend zijn
moet dat nou zo plastischquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah, Miesjelle wordt geneukt door Janno Botman.
Merel Conijn is nog niet geweest.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Remco het volgende:
Tranen gaan net niet lukken ben ik bang.
Carlijn kan er wel mee omgaan. Ik vind haar een aardige mevrouw. Net als destijds Carien Kleibeuker.quote:
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3kquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Merel Conijn is nog niet geweest.
Dat zit er dik in, tenminste als reserve.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef AgnesGru het volgende:
Straks moet Bergsma bij het TP team
0.02 op de 3k en iets meer dan een tiende hier. Je weet nooit of dit haar enige kans zou zijn op de OS.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3k
Als ze op een tijd had kunnen rijden had ze het gehaald. Veel te laat versneld met hoeveel ze over had.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3k
Die weigerde ook al te huilen na de 3000. En dat was nog een stukkie beroerder eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Merel Conijn is nog niet geweest.
Roest en Kramer staan al op de matrix, Bondscoach zal Bosker er wel bij willen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, tenminste als reserve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |