En gewoon lekker enthousiast, komt toch leuker over dan sommige anderen uit de wat nieuwe generatie.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Niks mis mee.
Ik ga een paar oude rakkers missen straks, maar goed om te zien dat er ook weer wat jeugd echt bijkomt. Sanne leek even een terugval te hebben, maar zoals wel vaker: terug naar de 'regio' kan een boost geven.
Voel je niets vanquote:
Ook genoeg vrouwen voor de TP.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Massastart mag Coopmans wel meteen gaan bekendmaken. Dat zal niet spannend zijn
moet dat nou zo plastischquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah, Miesjelle wordt geneukt door Janno Botman.
Merel Conijn is nog niet geweest.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Remco het volgende:
Tranen gaan net niet lukken ben ik bang.
Carlijn kan er wel mee omgaan. Ik vind haar een aardige mevrouw. Net als destijds Carien Kleibeuker.quote:
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3kquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Merel Conijn is nog niet geweest.
Dat zit er dik in, tenminste als reserve.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef AgnesGru het volgende:
Straks moet Bergsma bij het TP team
0.02 op de 3k en iets meer dan een tiende hier. Je weet nooit of dit haar enige kans zou zijn op de OS.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3k
Als ze op een tijd had kunnen rijden had ze het gehaald. Veel te laat versneld met hoeveel ze over had.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als die een tegenstander had gehad in de laatste rondjes had ze het mogelijk wel gehaald. Dat maakt het extra zuur na de 0,01 op de 3k
Die weigerde ook al te huilen na de 3000. En dat was nog een stukkie beroerder eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Merel Conijn is nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |