Laatste was Mother Lovequote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Cassettebandjes in drievoud op z’n sterfbed ingezongen
Zo snel gaat ie nu ook weer niet nu tochquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze reeks gaat zo snel dat het helemaal nergens op slaat om te wachten.
Dat vind ik.
Mother Lovequote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Freddie heeft toch wel tot het einde een gouden stem gehouden![]()
Mwah. Seven Seconds kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik.
Tja. Omdat t allemaal toeval is, wat ze wel.doen of t zo is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan niet zo begrijpen waarom dit erg is, vind het best leuk om te zien dat het hem zo raakt.
Mother Love Bone?quote:
Just as long as I stay?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mwah. Seven Seconds kan geen kwaad.
Wel een matige palletsorteerder denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef Isorden het volgende:
Brian blijft toch ook wel echt een legendarische gitarist
Hier gaat iets foutquote:
Topicstress viert hoogtij hier…quote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik.
Beetje naar de sterren turen, dat is het wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een matige palletsorteerder denk ik.
Mwahquote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo snel gaat ie nu ook weer niet nu toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |