En al fucking mager ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Clip is toch in zwart-wit opgenomen omdat ie zo bleek was?
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe dat hierbij ook en dan keihard 'ghaaht'
Ik kan niet zo begrijpen waarom dit erg is, vind het best leuk om te zien dat het hem zo raakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Goddorie, geen Gijs maar wel DJ-familieanekdotes
Goed om te wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierbij permissie om al mijn topics te kapen. Al probeer ik dat sowieso altijd te vermijden.
Lees: moddervette @Scorpion sjokt puffend en lillend naar de FEBO (en daarna weer terug).quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ff hardlopen, adios le pedo's
Hahahaha @Gretzl kan bevestigen dat dit ver beneden de waarheid isquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lees: moddervette @:scorpion sjokt puffend en lillend naar de FEBO (en daarna weer terug).
Deze reeks gaat zo snel dat het helemaal nergens op slaat om te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierbij permissie om al mijn topics te kapen. Al probeer ik dat sowieso altijd te vermijden.
Begrijpelijk, Bos!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij mijn moeders crematie in 2006. Maar het blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij mijn moeders crematie in 2006. Maar het blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cassettebandjes in drievoud op z’n sterfbed ingezongenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Freddie heeft toch wel tot het einde een gouden stem gehouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |