SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Volgens Romeo Agresti (de beste Juve-watcher) is er contact: ook over Memphis-Juve. Maar de rol van Atlético hierin is nogal een dingetje.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @:El-Stinho
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.quote:
Goede review hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.
Bij 800 gram gewichtsverlies besteld hij weer vette hap. Goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.
Dat schiet niet op.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij 800 gram gewichtsverlies besteld hij weer vette hap. Goede ontwikkeling.
In welk universum is Morata een droomspits?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens Romeo Agresti (de beste Juve-watcher) is er contact: ook over Memphis-Juve. Maar de rol van Atlético hierin is nogal een dingetje.
En Barça heeft buiten Jutgla voor Xavi momenteel geen droomspits, hé.
Dit verwoordde ik wat verkeerd, maar in principe heeft Barça weinig te willen in hun situatie/imago en spitsenmarkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
In welk universum is Morata een droomspits?
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Begreep ik nou dat we 13 topics moeten volkalken vandaag?
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Begreep ik nou dat we 13 topics moeten volkalken vandaag?
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
In welk universum is Morata een droomspits?
Ja ik heb dus een leef vanmiddag.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt me
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een leef vanmiddag.
Dan kijken we wel hoe ver we zonder jou komenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt me
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het middagprogramma is ook niet heel boeiendquote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het bevat champagne, bier en oliebollen. It's fine.
Yes, vanavond wel. Vanmiddag afgesproken omdat het middagprogramma niet veel soeps is.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het middagprogramma is ook niet heel boeiend
Vanavond wel present?
Van de nummer 3 naar nummer 7. Bartra zou wel gek zijn!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is de jacht op Thiago en Bartra ook al geopend?
Ja inderdaad, ik lag zonder broekje in bed, na afloop al het beddengoed verschoond.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een genot was Clayton-Smith gisteren bohbohh
Oh dus mijn 64 opmerkingen die ik over een pijpbeurt had klaarstaan maar niet insturen ?quote:
Verzin een schijtlollige tekst bij een foto van Taylor die baaltquote:
Misschien zou Koert het wel leuk vinden, Marcel niet in ieder geval….quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Oh dus mijn 64 opmerkingen die ik over een pijpbeurt had klaarstaan maar niet insturen ?
Dit soort hielenlikkerij zit echt helemaal niemand op te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Nee dit kan niet
Makkie voor Rydz.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Alan vs Callan. Zegt u het maar allen.
Hij was vooral op z'n retourquote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Pff, zelfs hier die mythe dat Steven Bradbury er niet zoveel van kon
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vooral op z'n retour
Ik ben 6-voudig Fok! foto onderschrift kampioen en zelfs ik ga mij hier niet aan wagen.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.
De eerste shorttracker die ik als jongetje kende, omdat ik zijn naam zo ontzettend gaaf vondquote:
"watte staaf"quote:
Hij was wel op weg om er, op waarde, in de kwartfinale al kansloos uitgereden te worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.
Niet-King.quote:
Ja, mijn punt was ook vooral dat hij geen onbekende was (en niet zozeer dat hij op dat moment nog een wereldtopper was)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij was wel op weg om er, op waarde, in de kwartfinale al kansloos uitgereden te worden.
Een soort Bob de Jong?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
5quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:El-Stinho of iemand anders, heeft iemand bijgehouden hoeveel 100+ finishes Price heeft gegooid?
Ze hebben daar de stagiair weer aan t twitteren gezetquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Inkoppertje waarvan je wist dat het zou komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Inkoppertje waarvan je wist dat het zou komen
Die tweede tweet is wel leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hebben daar de stagiair weer aan t twitteren gezet
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat doet hij dan ook gewoon. Of gewoon nachtje doorgehaald om in te gooienquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje te vroeg voor Murv dit. Anders had ie om 4 uur moeten opstaan om in te gooien
Jammer van de laatste 2 180'ersquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niemand had 25 180'ers bij Clayton-Pricewas ook een bizar aantal
Laten we het hopenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig gaat Rydz hierna 110 gemiddeld gooien.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voorspelspel update gepost
Die ziet eruit alsof hij thuis met de mattenklopper krijgt als ie verliest.quote:
Shit mijn eigen verrekend om op matchpoint te kunnen komenquote:
Tuurlijk wel KINGGOD.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
King maakt zich boos.
Wint geen leg meer.
Hopp mis je niks aan, maar Smith gaat ook nooit komen opdagenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Smith wint heeft ie ook gelijk een tourkaart(en Hopp niet meer)
Wat is daar "quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, moeten we het daar nou WEER over hebben dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeffrey baalt dat die covidgevallen niet eerder tijdens het toernooi plaatsvonden
Heel mooi.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Flopp gaan we niet missen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gokkast weer leeggetrokkenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi.
Boh wat is die Jeffrey dik geworden
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:04 schreef Grifte het volgende:
Hoop dat De Zwaan echt nog eens komt bovendrijven. Sympathieke gozert en fijne darter om naar te kijken.
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.quote:
Jeffrey is de Ousmane Dembele van het darten.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.
Lekker, ik heb net hetzelfde gehaald maar dan zonder de ham.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.
Hier is ook markt op donderdag. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.
Ik vind dit prettiger dan de Meulenkamps, Razma's, Kuivenhovens, Miekels, Hunts van deze wereld.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb liever geen Smith met tourkaart. Rare uitstraling en ook niet echt snel.
Hopp eruit is ERG MOOIquote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb liever geen Smith met tourkaart. Rare uitstraling en ook niet echt snel.
Razmatazquote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit prettiger dan de Meulenkamps, Razma's, Kuivenhovens, Miekels, Hunts van deze wereld.
Ik ging aanvankelijk voor het bier, maar ik dacht: laat ik het eens als lunch halen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb net hetzelfde gehaald maar dan zonder de ham.
Stukje anorexiaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Schokkend is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allenquote:
Gaat dit over Nick Crouwel?quote:
Eet niks, stukje Ramadan.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Raakt niks meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Murf heeft altijd zo'n kut partij ertussen zitten heb ik het idee. Murf is nu al mad
Boodschappenbus?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Playstation met een slotjequote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.
Ja ik ken Nick van de NDB. Stukje viesdun.quote:
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.quote:
Wuppie kijk eens domquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.
Snel is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef engine het volgende:
Smith is te traag om leuk te vinden. Al is dit wel netjes.
Die twee jongens van gisteravond in dit tempoquote:
EN NU GA IK JE SLOPENquote:Op donderdag 30 december 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja king, geef ons een wdstrijd plz
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We zien een kwartfinalist aan het werk
Met Dimitri was het nog grotere aids geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit kwart is TOTALEN AIDS. Wij bedanken Depressieve Dimitri.
Bedank eendagsvlieg Hempel maarquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk niet dat Raymond gaat winnen.quote:
Ja en dat zweet hij er nu op het podium weer uitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef fetX het volgende:
Is King in de afgelopen 2 dagen weer dikker geworden?
De BDO vindt dit leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R1 niveau is dit. Compleet zwakzinnig
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R1 niveau is dit. Compleet zwakzinnig
Alles wat langer is dan 3 setsquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgen
King kapotquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Livescore kapuut of echt een geniaal gemiddelde van 83?
Als zelfs Fok Dimitri mist weet je het welquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
maar hij vind het gewoon leuk de amateurquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgen
Om volgende set weer in te stortenquote:
Morgenavond weer een kabouterpakketje.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef Machielovic het volgende:
flikker op met je pakketjes Niels
Ja die schrijf ik ook alvast op.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgenavond weer een kabouterpakketje.
En één van deze twee gaat nog door ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
King heeft het hele toernooi al BDO'ers als tegenstander
King is een BDO'er.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
King heeft het hele toernooi al BDO'ers als tegenstander
Ik vind dat Clayton weer terug moet.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
En één van deze twee gaat nog door ook.
Gnikquote:Op donderdag 30 december 2021 14:42 schreef fetX het volgende:
Gaat King dit nog omdraaien?
Zo ja, hoe?
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zit te werken en werp af en toe een blik op de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |