Hij was vooral op z'n retourquote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Pff, zelfs hier die mythe dat Steven Bradbury er niet zoveel van kon
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vooral op z'n retour
Ik ben 6-voudig Fok! foto onderschrift kampioen en zelfs ik ga mij hier niet aan wagen.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.
Hij was wel op weg om er, op waarde, in de kwartfinale al kansloos uitgereden te worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar het was bepaald geen onbekende ofzo. Gewoon een voormalig uitstekende (sub, wellicht)topper die nog eens een keer een opleving had.
Ja, mijn punt was ook vooral dat hij geen onbekende was (en niet zozeer dat hij op dat moment nog een wereldtopper was)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij was wel op weg om er, op waarde, in de kwartfinale al kansloos uitgereden te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |