Razmatazquote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit prettiger dan de Meulenkamps, Razma's, Kuivenhovens, Miekels, Hunts van deze wereld.
Ik ging aanvankelijk voor het bier, maar ik dacht: laat ik het eens als lunch halen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb net hetzelfde gehaald maar dan zonder de ham.
Stukje anorexiaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Schokkend is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allenquote:
Gaat dit over Nick Crouwel?quote:
Eet niks, stukje Ramadan.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Raakt niks meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Murf heeft altijd zo'n kut partij ertussen zitten heb ik het idee. Murf is nu al mad
Boodschappenbus?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Playstation met een slotjequote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.
Ja ik ken Nick van de NDB. Stukje viesdun.quote:
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.quote:
Wuppie kijk eens domquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.
Snel is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef engine het volgende:
Smith is te traag om leuk te vinden. Al is dit wel netjes.
Die twee jongens van gisteravond in dit tempoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |