Gokkast weer leeggetrokkenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi.
Boh wat is die Jeffrey dik geworden
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:04 schreef Grifte het volgende:
Hoop dat De Zwaan echt nog eens komt bovendrijven. Sympathieke gozert en fijne darter om naar te kijken.
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.quote:
Jeffrey is de Ousmane Dembele van het darten.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.
Lekker, ik heb net hetzelfde gehaald maar dan zonder de ham.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.
Hier is ook markt op donderdag. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net hamkaascroissantjes gekocht op de altijd sympathieke donderdagmarkt.
Ik vind dit prettiger dan de Meulenkamps, Razma's, Kuivenhovens, Miekels, Hunts van deze wereld.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb liever geen Smith met tourkaart. Rare uitstraling en ook niet echt snel.
Hopp eruit is ERG MOOIquote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb liever geen Smith met tourkaart. Rare uitstraling en ook niet echt snel.
Razmatazquote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit prettiger dan de Meulenkamps, Razma's, Kuivenhovens, Miekels, Hunts van deze wereld.
Ik ging aanvankelijk voor het bier, maar ik dacht: laat ik het eens als lunch halen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb net hetzelfde gehaald maar dan zonder de ham.
Stukje anorexiaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Schokkend is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enige waar het echt schokkend van is dat ie geen Tourkaart heeft is Brooks
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allenquote:
Gaat dit over Nick Crouwel?quote:
Eet niks, stukje Ramadan.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Raakt niks meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Murf heeft altijd zo'n kut partij ertussen zitten heb ik het idee. Murf is nu al mad
Boodschappenbus?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse gevulde koeken. Boodschappenbus is net geweest genot allen
Playstation met een slotjequote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Playstation afpakken en dan wordt het misschien nog wat.
Ja ik ken Nick van de NDB. Stukje viesdun.quote:
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.quote:
Wuppie kijk eens domquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van die supermarkten die de boel aan huis komen bezorgen. Met een busje.
Snel is overratedquote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef engine het volgende:
Smith is te traag om leuk te vinden. Al is dit wel netjes.
Die twee jongens van gisteravond in dit tempoquote:
EN NU GA IK JE SLOPENquote:Op donderdag 30 december 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja king, geef ons een wdstrijd plz
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We zien een kwartfinalist aan het werk
Met Dimitri was het nog grotere aids geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit kwart is TOTALEN AIDS. Wij bedanken Depressieve Dimitri.
Bedank eendagsvlieg Hempel maarquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk niet dat Raymond gaat winnen.quote:
Ja en dat zweet hij er nu op het podium weer uitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef fetX het volgende:
Is King in de afgelopen 2 dagen weer dikker geworden?
De BDO vindt dit leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R1 niveau is dit. Compleet zwakzinnig
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R1 niveau is dit. Compleet zwakzinnig
Alles wat langer is dan 3 setsquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgen
King kapotquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Livescore kapuut of echt een geniaal gemiddelde van 83?
Als zelfs Fok Dimitri mist weet je het welquote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
maar hij vind het gewoon leuk de amateurquote:Op donderdag 30 december 2021 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt er als de wedstrijden voor topsporter Merv snel op elkaar volgen
Om volgende set weer in te stortenquote:
Morgenavond weer een kabouterpakketje.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef Machielovic het volgende:
flikker op met je pakketjes Niels
Ja die schrijf ik ook alvast op.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgenavond weer een kabouterpakketje.
En één van deze twee gaat nog door ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
King heeft het hele toernooi al BDO'ers als tegenstander
King is een BDO'er.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
King heeft het hele toernooi al BDO'ers als tegenstander
Ik vind dat Clayton weer terug moet.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
En één van deze twee gaat nog door ook.
Gnikquote:Op donderdag 30 december 2021 14:42 schreef fetX het volgende:
Gaat King dit nog omdraaien?
Zo ja, hoe?
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zit te werken en werp af en toe een blik op de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |