SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Volgens Romeo Agresti (de beste Juve-watcher) is er contact: ook over Memphis-Juve. Maar de rol van Atlético hierin is nogal een dingetje.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @:El-Stinho
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.quote:
Goede review hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.
Bij 800 gram gewichtsverlies besteld hij weer vette hap. Goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hoe smerig kun je zijn. Gadverdamme.
Dat schiet niet op.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij 800 gram gewichtsverlies besteld hij weer vette hap. Goede ontwikkeling.
In welk universum is Morata een droomspits?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens Romeo Agresti (de beste Juve-watcher) is er contact: ook over Memphis-Juve. Maar de rol van Atlético hierin is nogal een dingetje.
En Barça heeft buiten Jutgla voor Xavi momenteel geen droomspits, hé.
Dit verwoordde ik wat verkeerd, maar in principe heeft Barça weinig te willen in hun situatie/imago en spitsenmarkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
In welk universum is Morata een droomspits?
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Begreep ik nou dat we 13 topics moeten volkalken vandaag?
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Begreep ik nou dat we 13 topics moeten volkalken vandaag?
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
In welk universum is Morata een droomspits?
Ja ik heb dus een leef vanmiddag.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt me
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een leef vanmiddag.
Dan kijken we wel hoe ver we zonder jou komenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CORREDquote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts met een twintigtal thuiswerkers en andere no-lifers lijkt me
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het middagprogramma is ook niet heel boeiendquote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het bevat champagne, bier en oliebollen. It's fine.
Yes, vanavond wel. Vanmiddag afgesproken omdat het middagprogramma niet veel soeps is.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het middagprogramma is ook niet heel boeiend
Vanavond wel present?
Van de nummer 3 naar nummer 7. Bartra zou wel gek zijn!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is de jacht op Thiago en Bartra ook al geopend?
Ja inderdaad, ik lag zonder broekje in bed, na afloop al het beddengoed verschoond.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een genot was Clayton-Smith gisteren bohbohh
Oh dus mijn 64 opmerkingen die ik over een pijpbeurt had klaarstaan maar niet insturen ?quote:
Verzin een schijtlollige tekst bij een foto van Taylor die baaltquote:
Misschien zou Koert het wel leuk vinden, Marcel niet in ieder geval….quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Oh dus mijn 64 opmerkingen die ik over een pijpbeurt had klaarstaan maar niet insturen ?
Dit soort hielenlikkerij zit echt helemaal niemand op te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Nee dit kan niet
Makkie voor Rydz.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Alan vs Callan. Zegt u het maar allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |