heb het laatste half uur in bed geluisterd dus heb free bird nog wel mee kunnen krijgenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bassman!
Je komt wel op een uitstekend moment binnen![]()
![]()
Ben hem aan het kijken nuquote:
Oh, blijft ie daarom op het pluche plakken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lukt Oprutte al 10 jaar hahahaha
Er is altijd nog de kans dat het toch Superman blijkt te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou een vogel nog niet van een vliegtuig kunnen onderscheiden en dan moet ik ook nog herkennen wat voor vogel t is? Ga toch fietsen
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
While my Guitar Gently Weeps hier. Harrison-genot(wel gedaald in mn achting door de docu)
Caroline van triple B is de volgende?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lukt Oprutte al 10 jaar hahahaha
LSD is mijn andere favoriet.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
While my Guitar Gently Weeps hier. Harrison-genot(wel gedaald in mn achting door de docu)
Waar is die gitaar van Prince nou gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze versie is ook echt GODDELIJK
op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, al vnd ik die van Frampton met Bonamassa zelf mooierquote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze versie is ook echt GODDELIJK
Die was vast naar de hemel gegaan, in afwachting vanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar is die gitaar van Prince nou gebleven?
De baantjescarroussel van het partijkartel is aardig vastgelopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, blijft ie daarom op het pluche plakken.
Ineens wordt alles duidelijk.
Had het lekker gevonden als ie had gezegd: “Mensen doodmaken mag ook niet, maar dat doen er ook genoeg.”quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Te hard rijden mag ook niet"
Ja tuurlijk Hans, omdat een ander een kind doodrijdt, mag jij t ook
Ik kan me er toch altijd maar moeilijk een voorstelling bij maken dat mensen zo achterlijk zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sigrid Kaag Financiën
Dan is er dus nooit ergens geld voor, gaat alles op aan onnodige shit
Die werd niet alleen vroeger gepest.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Caroline van triple B is de volgende?
Die had ik vannachtquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
2 stemplaten achter elkaar straks
Video Games overlopend in Lullaby gisteren. Bijna een natte droom.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef StephanL het volgende:
Top2000 verdient meer Susan en Freek
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef StephanL het volgende:
Jij bent afquote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef StephanL het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me er toch altijd maar moeilijk een voorstelling bij maken dat mensen zo achterlijk zijn.
ik heb het nog nooit eerder gehoord, ben nu wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef Gretzl het volgende:
De Overkant is typisch zo'n plaat waarvan je van mijlenver zag aankomen dat ie hoog zou binnenkomen. De helft van de provincie heeft er op gestemdWordt gewoon het 'Brabant' van het oosten
Ik had vorig jaar 2 of 3x twee stemplaten achter elkaarquote:
Hier krijg je spijt vanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit eerder gehoord, ben nu wel benieuwd.
Ontbijtkoek.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
Tot voor deze Top2000 had ik nog nooit van een snelle gehoord, wat is een snelle ??
Anders kan je deze ook eens proberen. Joe Walshquote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef Isorden het volgende:
Naja door suus en freek wel genoeg tijd om WMGGW af te luisteren hier
Als iemand met roots in het oosten, wil ik mij hier ver van houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:02 schreef Gretzl het volgende:
De Overkant is typisch zo'n plaat waarvan je van mijlenver zag aankomen dat ie hoog zou binnenkomen. De helft van de provincie heeft er op gestemdWordt gewoon het 'Brabant' van het oosten
Een zelfbenoemde rapper die niet rapt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
Tot voor deze Top2000 had ik nog nooit van een snelle gehoord, wat is een snelle ??
Een of andere muzikant met een hazelip.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
benieuwd hoeft niet per se te betekenen dat ik denk dat het goed wordtquote:
Die ken ik hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anders kan je deze ook eens proberen. Joe Walshen de onvermijdelijke Dave Grohl
Met hazenlipquote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een zelfbenoemde rapper die niet rapt.
Een soort ontbijtkoek, maar dan net nietquote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |