heb het laatste half uur in bed geluisterd dus heb free bird nog wel mee kunnen krijgenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bassman!
Je komt wel op een uitstekend moment binnen![]()
![]()
Ben hem aan het kijken nuquote:
Oh, blijft ie daarom op het pluche plakken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lukt Oprutte al 10 jaar hahahaha
Er is altijd nog de kans dat het toch Superman blijkt te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou een vogel nog niet van een vliegtuig kunnen onderscheiden en dan moet ik ook nog herkennen wat voor vogel t is? Ga toch fietsen
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
While my Guitar Gently Weeps hier. Harrison-genot(wel gedaald in mn achting door de docu)
Caroline van triple B is de volgende?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lukt Oprutte al 10 jaar hahahaha
LSD is mijn andere favoriet.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
While my Guitar Gently Weeps hier. Harrison-genot(wel gedaald in mn achting door de docu)
Waar is die gitaar van Prince nou gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze versie is ook echt GODDELIJK
op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, al vnd ik die van Frampton met Bonamassa zelf mooierquote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze versie is ook echt GODDELIJK
Die was vast naar de hemel gegaan, in afwachting vanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar is die gitaar van Prince nou gebleven?
De baantjescarroussel van het partijkartel is aardig vastgelopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, blijft ie daarom op het pluche plakken.
Ineens wordt alles duidelijk.
Had het lekker gevonden als ie had gezegd: “Mensen doodmaken mag ook niet, maar dat doen er ook genoeg.”quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Te hard rijden mag ook niet"
Ja tuurlijk Hans, omdat een ander een kind doodrijdt, mag jij t ook
Ik kan me er toch altijd maar moeilijk een voorstelling bij maken dat mensen zo achterlijk zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sigrid Kaag Financiën
Dan is er dus nooit ergens geld voor, gaat alles op aan onnodige shit
Die werd niet alleen vroeger gepest.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Caroline van triple B is de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |