Ja eens. Er was een tijd dat gedacht werd dat dat de nummer 1 van de Beatles zou kunnen worden. Die tijd ligt ook alweer even achter onsquote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
A Day In The Life
Schandalig vroeg. Stemplaatgenot.
Kaak en Freek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus, nog meer Freek & Feeks.
Broer & Zus.quote:
Ik krijg opeens zin om Command & Conquer Red Alert te spelen. Of Civilization 2quote:
Bassman!quote:
Ik heb dit nummer relatief laat 'ontdekt', maar inmiddels wel ruim mijn favoriete Beatles-nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens. Er was een tijd dat gedacht werd dat dat de nummer 1 van de Beatles zou kunnen worden. Die tijd ligt ook alweer even achter ons
The Justified Ancients of Mu-Muquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net nog even Last Train to Trancentral gedraaid
While my Guitar Gently Weeps hier. Harrison-genotquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer relatief laat 'ontdekt', maar inmiddels wel ruim mijn favoriete Beatles-nummer.
Here Comes The Sun en Let It Be daarachter.
Was dat Tim?quote:
Lukt Oprutte al 10 jaar hahahahaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsof vroeger gepest zijn een geldig excuus is om dan nu de volledige natie terug te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |