Geef me stukjes kutmuziek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad liever Als Het Avond Is dan het Leeuwenmannetje, maar de eerste wordt hier dan ook zwaar onderschat
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:53 schreef Zorro het volgende:
Ik vind Cotton Eyed Joe er te vaak in stan
Ik hoop niet dat je toen nog bij je ouders woondequote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The End....
Vroeger luisterde ik die alleen met een flinke joint
Ride the snake
The ancient snake
To the lake
The snake is long
Seven miles
Ik vond hun banjoloze nummers net Cantsingtonquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ze hebben twee jaar terug een banjoloos nummer gemaakt wat er nog wel mee doorkon.
Gaat prima hierquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het wel met je?
Wel mee eens, maar de rest van Haakneus en Freek hoeft niet zoquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad liever Als Het Avond Is dan het Leeuwenmannetje, maar de eerste wordt hier dan ook zwaar onderschat
Vijf keer Suzan en Freek...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want Nederland heeft smaak
Win98quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik krijg flasbacks naar Windows XP-screensavers zo.
Ik heb er ook wel m'n fair share aan joints op gerooktquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The End....
Vroeger luisterde ik die alleen met een flinke joint
Ride the snake
The ancient snake
To the lake
The snake is long
Seven miles
quote:381 De Overkant Suzan & Freek & Snelle 1
380 Stop Loving You Toto 6
379 The End The Doors 5,5
378 A Day In The Life The Beatles 6,5
377 The Whole Of The Moon The Waterboys 8
376 Stan Eminem & Dido 4
375 Can't Help Falling In Love Elvis Presley 5
374 De Vlieger André Hazes 1,5
All aboard woohooquote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net nog even Last Train to Trancentral gedraaid
Opethquote:
Zou toch eigenlijk wel een nummer van KLF in de lijst moeten staan. Gezien hun invloed.quote:
Ja eens. Er was een tijd dat gedacht werd dat dat de nummer 1 van de Beatles zou kunnen worden. Die tijd ligt ook alweer even achter onsquote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
A Day In The Life
Schandalig vroeg. Stemplaatgenot.
Kaak en Freek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus, nog meer Freek & Feeks.
Broer & Zus.quote:
Ik krijg opeens zin om Command & Conquer Red Alert te spelen. Of Civilization 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |