quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Koffer inpakken, gaan, cocktail aan t strand en genieten maar.quote:
Can confirm, ik zweef as we speak hier in het luchtledige.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het bestaat dan ook niet, PiKaFa.
Hee, er is niet afgedroogd!quote:
Matige titel daarvoorquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef Isorden het volgende:
[..]Hmm'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me nog niets zo vanaf de tekst"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vast wel, maar daar hoort deze niet bij.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef Zorro het volgende:
Zo hoor je maar weer, Queen heeft ook KUTMUZIEK
Dan liever Staying Alive.quote:
In dat geval switchen naar Stayin' alive?quote:
Waarom zou je verstand van muziek moeten hebben om te mogen stemmen voor de top 2000?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Twee keer fout: je hoeft niet te stemmen en je hoeft je ook niet moreel verplicht te voelen om te stemmen. Sterker nog: als je ergens niks van afweet, kun je beter niet stemmen. Dit geldt zowel voor de TK-verkiezingen als de Top 2000.
Voelt veiligerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval switchen naar Stayin' alive?
Al bespr eeh afgehandeldquote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval switchen naar Stayin' alive?
Als de BPM van deze nummers niet overeenkomen gaat er iets fout.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan liever Staying Alive.
iets toepasselijker ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |