Ja waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komen er nog minimaal 2 jaar bij
Rieu? Weer Limburgersquote:
Nou ja kan me niet voorstellen dat zo'n grote band als GD optreedt in enig welke gelegenheid in Groningen omdat ze allemaal kleiner zijn dan de status van die bandquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nounounou..ze hebben daar zelfs riolering tegenwoordig hoor
Hoop basket cases hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef Zorro het volgende:
Het topic gaat weer net zo snel als dit nummer
Niets mis met trots zijn op waar je vandaan komt, maar als je dat gaat uiten door k*tmuziek in de lijst te stemmen dan ben je verkeerd bezigquote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je zal maar uit een streek komen en daar trots op zijn.
Ik kom echt uit zo'n intens nietzeggend stukje Gelderland, ik zou daar nooit trots op zijn![]()
Als student voor de Gelderlander amigo. Ik ken t allemaalquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, De Liemers.
Niemand kent dat geloof ik
Ik weet niet hoe die gaatquote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef Isorden het volgende:
Denk dat Holiday toch wel mn favo GD is
Doe dan maar Rieuquote:
Een (Lex) Uiting bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met trots zijn op waar je vandaan komt, maar als je dat gaat uiten door k*tmuziek in de lijst te stemmen dan ben je verkeerd bezig
Joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |