Ze hebben in Limburg iig mooie natuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je zal maar uit een streek komen en daar trots op zijn.
Ik kom echt uit zo'n intens nietzeggend stukje Gelderland, ik zou daar nooit trots op zijn![]()
GD in Groningen? Zijn dat kaarten uit 1989?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef ok01 het volgende:
Ik heb al twee jaar kaarten voor Green Day in Groningen
Sowieso, trots zijn op iets waar je nul invloed op hebt gehadquote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je zal maar uit een streek komen en daar trots op zijn.
Ik kom echt uit zo'n intens nietzeggend stukje Gelderland, ik zou daar nooit trots op zijn![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef essnhills het volgende:
Sometimes I give myself the creeps![]()
![]()
Sometimes my mind plays tricks on me![]()
![]()
Idd, leuk voor een fuif. Wel een stuk beter dan het vorige nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit zulke pubermuziek. Tot nu toe een slecht uur, bah.
quote:
Nounounou..ze hebben daar zelfs riolering tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
GD in Groningen? Zijn dat kaarten uit 1989?
Komen er nog minimaal 2 jaar bijquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef ok01 het volgende:
Ik heb al twee jaar kaarten voor Green Day in Groningen
Ze komen (hopelijk) in juni naar het stadsparkquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
GD in Groningen? Zijn dat kaarten uit 1989?
Het bestaat dan ook niet, PiKaFa.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De Liemers.
Niemand kent dat geloof ik
Als echte Nederlander ga ik echt intens goed op het zien van heuvels. Die heb je tenminste nergens anders dan in Limbolandquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hebben in Limburg iig mooie natuur.
Ik ben zelf ook niet bepaald chauvinistisch wat betreft Noord-Oost Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |