Dat heb ik ook met Twentequote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je zal maar uit een streek komen en daar trots op zijn.
Ik kom echt uit zo'n intens nietzeggend stukje Gelderland, ik zou daar nooit trots op zijn![]()
Gelukkig woon ik nog net aan de goede kant van de streepquote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op zijn misnt alle Rowwen Heze platen zouden hoger moeten staan.
Raar volk die Limburgers.
Land van Maas en Waal?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik kom echt uit zo'n intens nietzeggend stukje Gelderland, ik zou daar nooit trots op zijn![]()
Overijsselquote:
Ik zeg dat als iemand die zelf is opgegroeid in dialect-gebied.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke ook dat hooghartige-Randstedelijke ABN dan
Twee keer fout: je hoeft niet te stemmen en je hoeft je ook niet moreel verplicht te voelen om te stemmen. Sterker nog: als je ergens niks van afweet, kun je beter niet stemmen. Dit geldt zowel voor de TK-verkiezingen als de Top 2000.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hou toch op man. Qua politieke keuze kun je mensen nog een soort van moreel verplichten zich te verdiepen, maar niet voor muziek.
Niemand hoeft zich te verantwoorden voor zijn stem voor een of andere kutuser op fok.
Op welke nummers heb jij gestemd eigenlijk?
Basket Keesquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wist niet dat Johnny uit Flodder kon drummen
#metooquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik nog net aan de goede kant van de streep
Jij komt uit Arnhem?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |